Amplicomms PowerTel M9500 vragen en antwoorden

PowerTel M9500 11%
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de PowerTel M9500


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de PowerTel M9500.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de PowerTel M9500? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit lijkt op een fout in de software. Wij kunnen helaas geen advies geven om dit tegen te gaan behalve contact opnemen met de fabrikant en hopen dat ze een update uitbrengen die dit kan tegengaan

3 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb geen pasklare oplossing. Wellicht kun je een mail wagen aan UK&[email protected] (in het Engels)

3 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb precies hetzelfde probleem maar niet altijd; soms moet ik een opnametoets naar rechts schuiven en soms ook niet. Dit is voor een oud iemand niet te begrijpen.<br />Wie weet raad?

3 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wij kunnen daar niet echt mee helpen, dit kan door een aantal factoren beïnvloed worden waaronder je eigen locatie, internet verbinding, al dan niet via hotel internet of bedrijfs vpn, de verbinding van degene aan de andere kant en uiteraard Whatsapp zelf (de servers die de verbinding mogelijk maken)

3 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij je instellingen bij de apps en druk op whatsapp. Waarschijnlijk is deze ingesteld als standaard app voor bellen.

3 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

All telefoons vragen na opnieuw opstarten om de pincode (dat is voornamelijk vanwege veiligheid). Je kunt er ook voor kiezen om de telefoon niet helemaal uit te zetten om dit te voorkomen

3 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen, daar staan diverse menu items zoals wifi, en mobiel netwerk. Via die menu items is het mogelijk om de verbindingen aan te zetten.

3 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze partij heeft helaas de NL tak aan support afgebouwd. U kunt [email protected] nog proberen om tot een goed antwoord te komen.

3 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Het is gewoon een Android telefoon en er is een Play store aanwezig, dus je kunt de meeste apps wel downloaden en gebruiken. Let wel, mits de apps geschikt zijn voor Android 5.1 (Inmiddels is Android 10 in omloop)

3 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?