Doro Primo 406 vragen en antwoorden

Primo 406 14%
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Primo 406


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Primo 406.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Primo 406? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

hoe verander ik van beltoon?

2 jaar 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Nee deze telefoon heeft geen wifi

2 jaar 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Bel Telefoonnummer 020 - 721 90 53 of stuur een email naar [email protected]

3 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Met deze telefoon is dat denk ik niet mogelijk. Wellicht dat er iemand in je omgeving is die een (oude) android telefoon heeft die leeg is. Dan zou je het via deze telefoon kunnen doen. Contacten - importeren van sim en exporteren naar (nieuwe) sim

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Toestel kan geen verbinding maken

4 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar het tabblad Handleidingen op deze pagina en bekijk de Doro Primo 406 handleiding. Het staat op de eerste pagina, 2e kolom onder het kopje Snelkiezen (M1,M2,M3)

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We kunnen helaas niets vinden in de handleiding over dit probleem. Wel is er ondersteuning via 020-721 90 53 of [email protected] Iedere werkdag van 09u00 - 17u00

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Als je de telefoon opent of sluit heb je een geluidssignaal .
Kan ik dit uitschakelen??

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Snelkiezen (M1,M2,M3) (zie ook de handleiding)
NB De contactpersonen voor de snelkiestoetsen
moeten al in het telefoonboek opgeslagen zijn.
M1, M2 en M3 instellen
1. Druk op Menu -> Telefoonboek -> OK.
2. Selecteer een contactpersoon voor toets M1,
M2 of M3.
3. Druk op Opties -> Naar sneltoets kopieren
-> OK.
4. Selecteer lijn M1, M2 of M3 -> Opslaan.
5. Bevestig Opslaan met Ja.

7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

http://primobydoro.com/support/wp-content/uploads/2015/11/QSG_406_nl_A3A7_v1.0.pdf

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?