Fitbit Ionic

Ionic Nb

Stel een overige vragen vraag over de Ionic


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Ionic.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Iedereen gaat zorgvuldig om met de telefoon, maar een ongeluk kan zo gebeuren. Je laat je telefoon uit je handen glippen en valt net op een hoekje. Of deze glijd ongelukkig van de spoelbak af. Gelukkig is er nu een mogelijkheid om je telefoon hiervoor te verzekeren. Kijk voor meer informatie en welke type toestellen te verzekeren zijn op de site van de verzekeraar. De prijs is afhankelijk van het type toestel.

Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Vragen van bezoekers

Omdat we graag controle hebben over de inhoud van de website kun je weer vragen stellen als we terug zijn. Helaas zijn we deze periode even niet beschikbaar om vragen te beantwoorden.