Huawei Ascend Y330 vragen en antwoorden

Ascend Y330 31%
Deze telefoon is niet op voorraad
Huawei Ascend Y330: Android 4.2, mei 2014, 3 megapixel camera, dual-core, 4 GB interne opslag, 4 inch

De Huawei Ascend Y330 scoort 3.9 uit 5 gebaseerd op 3 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Huawei Ascend Y330
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Ascend Y330


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Ascend Y330.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Hi Suite. Daarmee kun je backups maken, op de telefoon kijken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Er zijn meer mensen die moeite hebben met de nieuwe weergave in EMUI 3.0. Eventueel zou je terug kunnen naar een standaard launcher via "apps beheren - standaard-apps beheren - lanceren" en dan een andere launcher kiezen (of zet emui van standaard af).


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

Zorg dat je het landnummer voor het nummer plaatst. Voor Nederland is dit +31, voor Belgie +32.
Het nummer wordt dan +316 1231231 of +326 1231231 ipv 06 1231231. Dan zouden de contacten weer te zien moeten zijn op de telefoon bij inkomende gesprekken.

Importeer je contacten naar de telefoon (via de contacten app - menu toets) en verwijder deze van de simkaart

Ga naar 'Instellingen' Scroll naar 'Slimme assistentie' Druk op 'Meer' Druk op 'Modus Touch-Uitschakelen'

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Ascend Y330 eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Hi-Suite van de website van Huawei Hi Suite Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of je telefoon met de pc koppelen


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Ascend Y330? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Deze zijn definitief weg tenzij je een backup hebt gemaakt met een aparte sms backup app

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is de speaker defect. Probeer eens een ander geluid af te spelen (muziek of youtube video). Werkt dat wel, dan is de speaker goed, maar is er wat anders mis. In dat geval kun je denk ik het beste een fabrieksherstel uitvoeren (na het maken van een backup) als de geluidsinstellingen goed staan

7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je wellicht een "oudere" simkaart? Dan kun je deze eens vervangen via de provider. Als het dan nog niet opgelost is kun je een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren. Haalt dat ook niets uit, neem dan contact op met de verkoper om te zien of je het toestel kunt laten repareren. Leg dan ook uit dat je voorgaande stappen al hebt ondernomen zonder succes

7 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hou lang de power knop in en kijk of je opnieuw kunt opstarten. Hopelijk is het dan verholpen

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - accu/batterij of er een aantoonbaar proces is dat de batterij leeg doet gaan. En kijk of deze te sluiten is. Is dit niet het geval, neem dan contact op met de verkoper en leg je probleem uit.

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Jazeker, alleen raad ik je wel aan om een app te installeren die je telefoon regelmatig opschoont (bijv clean master). Je kunt ook nog bij de Wiko toestellen kijken vergelijkbaar in prijs, deze hebben een iets nieuwere software.

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht zit er speling in de aansluiting van de koptelefoon, mocht dat zo zijn, dan is alleen een reparatie een oplossing denk ik.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je in de play store een soort logboek vinden die dit wel kan bijhouden als de standaard software daar geen rekening mee houdt

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Contact opnemen met de verkoper of fabrikant

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup en voer een fabrieksherstel uit als dit vaak voorkomt

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het sim-beheer is vaak apart bij Dual-sim toestellen. Bij dit toestel kun je het vinden bij instellingen (meer) - mobiele netwerk

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zet bij instellingen - accounts - whatsapp - synchroniseren aan en zet bij de wifi lijst - menu toets - wifi op altijd aan. Zet eventuele spaarstanden uit.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een backup te maken (zie antwoord 2 veelgestelde vragen) en dan een fabrieksherstel uit te voeren.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Het blauw icoontje schuiven naar groen als je wil opnemen, bij weigering blauw icoon schuiven naar rood

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/23776567

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is deze wellicht defect geraakt door vocht of slijtage. Met de app soundabout uit de play store kun je wel alsnog handmatig de koptelefoon aanzetten, maar of het dan goed werkt weet ik niet. Heb je nog garantie, neem dan eens contact op met de verkoper of Huawei om te kijken of dit binnen de garantie te vervangen is.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat lijkt mij een goed idee. Maak wel eerst een goede backup

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kun je eens proberen uit of in te zoomen op het hoofdscherm (met twee vingers diagonaal). Vaak krijg je dan een overzicht te zien van alle schermen en daar kun je vaak toevoegen of verwijderen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Dat heb ik dus gedaan en dan krijg ik mooi een overzichtje van de 5 schermen. Zónder een "+" of "-" die er volgens de handleiding wél zou moeten staan...

Waarschijnlijk is er in de loop der tijd ergens een bitje omgevallen of zo...

Maar een "factory-reset" gaat mij eigenlijk net te ver. Ik hoop dat iemand een andere oplossing heeft!

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Antwoord 2 veelgestelde vragen..

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt eens kijken bij de instellingen van de sms applicatie of er een mogelijkheid is om de sms op het scherm te tonen, of het scherm op te lichten. Verder zijn er wellicht nog opties onder instellingen - toegankelijkheid. Vaak is het volume zelf niet te verhogen (hoger dan het maximum).
Wellicht kan in plaats van het scherm oplichten een signaal worden gegeven met het led lampje

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit hangt af van de bijlage (niet vermeldt). Als dit een pdf is kun je adobe reader downloaden uit de play store. Als dit een excel, word document is of powerpoint kun je eens kijken naar kingsoft office.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Krijg mijn sim kaart niet in het slot.is wel een oude sim kaart.zijn er ook dunnere

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit lijkt op een microfoon probleem of een netwerk/connectie probleem. Maar vaak is het het eerste. (te testen door bijvoorbeeld een simkaart van een ander te gebruiken. Als het dan ook niet goed werkt ligt het aan de telefoon)

Neem contact op met de verkoper om het toestel te repareren.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het geen optie is van instellingen - vergrendelscherm, dan moet je waarschijnlijk een ander vergrendelscherm gebruiken.
Wellicht is dit een goede vervanging:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.celltick.lockscreen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak in ieder geval een backup via hi-suite van de afbeeldingen. Ik denk dat er een corrupte afbeelding of simpelweg te veel afbeeldingen in staan. Wellicht dat je via de computer die map een beetje kunt opschonen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe kan men de noodoproep toets verwijderen op het startscherm ?

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Alleen door de juiste pincode in te geven (dit is voor de veiligheid). Ik raad je aan om de simkaart verpakking nog eens op te zoeken, de originele pincode zou daarop moeten staan.
Het alternatief is een fabrieksherstel denk ik, als de puk code niet wordt gevraagd (de pukcode is om de pincode te herstellen, deze is ook meegeleverd met de simkaart of op te vragen via de provider)

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens een app gebruiken (niet getest): https://play.google.com/store/apps/details?id=app.easy.brightness

Hopelijk kom je dan weer uit de automatische instelling. Ik denk dat dit een bug is in de software, alleen een update zal dit verhelpen (of fabrieksherstel, maar dan moet je weer alles backuppen en installeren)

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hallo,

Bedankt voor de tip!
Nadat ik foutcode 491 even had weggewerkt (die kreeg ik voor m'n kiezen toen ik je oplossing wilde proberen) de app geïnstalleerd en even met wat instellingen zitten spelen.
De helderheid reageerde direct en de automatische instelling verdween als sneeuw voor de zon!

Enorm bedankt voor de tip en de snelle reactie!

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik ka het niet helemaal goed terug vinden, maar als je telefoon wordt opgeladen is er vaak een bepaalde kleur. Als deze kleur afwijkt Van de oplaad kleur, geeft dit meestal aan dat de telefoon is opgeladen.


8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Gewoon op de aan/uit-knop drukken. Hierna verschijnt een afbeelding met percentage...

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan bij zulke zaken om een backup te maken en dan een fabrieksherstel uit te voeren.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

er komt een rode driehoek met een uitroepteken ,als een vriendin van mij een berichtje stuurt.Waarom is dit en hoe krijg ik het weg? MVG


8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
er komt een rode driehoek met een uitroepteken ,als een vriendin van mij een berichtje stuurt.Waarom is dit en hoe krijg ik het weg? MVG


8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer eerst een nieuwe simkaart via de provider. Als dat niet helpt kun je contact opnemen met de verkoper

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

De email is een weergave van de online webmail box. Als je de email eventueel ook bijvoorbeeld op de computer opent, dan zal deze waarschijnlijk van de mailbox worden verwijderd en dan kun je deze op de telefoon niet meer benaderen.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Jazeker. Druk op (google) maps. Zoek je bestemming en druk vervolgens op routebeschrijving. Dan kun je het toestel erheen laten navigeren met behulp van GPS. Let wel op dat je data verbruikt voor het ophalen van de kaarten en route

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

microSD tot 32 GB (maar zoveel ruimte heb je denk ik niet nodig) type sdhc of lager

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ja, er moet een instelling in het beeldscherm staan bij de camera app. Aangegeven door een bliksemschicht icoontje. mocht het niet werken, controleer dan of je wel een flits hebt (moet naast de camera aanwezig zijn). Als deze er is, kun je contact opnemen met de verkoper als deze niet werkt.

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan heb je na 3x fout invoeren de puk code nodig. Deze is vaak meegeleverd met de simkaart, maar ook op te vragen bij de provider. Je kunt dan na invoer puk code opnieuw een pincode instellen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
gesprek valt weg tijdens het bellen, zit er een nabijheidssensor op dit toestel?

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben hier helaas niet een pasklare oplossing voor. Maar als het vaak voorkomt, kun je contact opnemen met de verkoper of fabrikant. Wel is het lastig testen voor de reparateur als het niet altijd is. Je kunt ook nog een backup maken en een fabrieksherstel overwegen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt eens binnen whatsapp op de instellingen voor meldingen drukken om het geluid in te stellen.

Verder moet bij instellingen - wifi - geavanceerd de instelling voor wifi op "altijd aan" staan als je wifi gebruikt.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als dit ondersteund wordt door je huidige toetsenbord kun je dit instellen via instellingen - taal en invoer bij je huidige toetsenbord. Maar de kans is groot dat het niet ondersteund wordt. Installeer en gebruik in dat geval swiftkey uit de play store. Deze is gratis en heeft ook swype functies

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 3 veelgestelde vragen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik neem aan van wel. Al is op deze telefoon ook geen tweede camera aanwezig, maar op de pagina van play store van instagram staat geen vereiste voor een tweede camera

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Controleer ook bij de kwartslag draai eens het gedeelte dat niet werkte. Als dat geen problemen geeft, dan ligt het aan je toetsenbord. Installeer dan swiftkey eens uit de play store. Werkt het gedeelte van het scherm ook niet bij een kwartslag gedraaid, neem dan contact op met de verkoper (reparatie)

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens kijken bij de tab taal en invoer bij antwoord 2 veelgestelde vragen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij aanhoudende problemen, maak een backup en voer een fabrieksherstel uit.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Dank voor u antwoord dit gaat ik maar proberen
U hoor van mij of dit de oplossing is.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk ook eens binnen de berichten app - menu - instellinge. Daar kun je namelijk de standaard meldingen overschrijven.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij de tab taal en instellingen bij de veelgestelde vragen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen tenzij je weet wat je google account gegevens zijn (deze heb je aangemaakt bij het eerste gebruikt). Vaak is dit een gmail adres en een wachtwoord. Hiervoor moet wifi wel standaard aan staan, anders kan het niet geverifieerd worden.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je moet kijken naar de weergave in je contacten lijst. Dus ga naar naar de contacten lijst, druk op menu en daar kun je laten zien welk type contacten je wil laten zien en of deze een telefoonnummer moeten hebben

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wat je wellicht kunt doen om het makkelijker te maken is door je contacten met google te synchroniseren (instellingen - accounts- google -contacten syncroniseren). Vervolgens ga je naar http://www.google.com/contacts en log je in met je google account (via de computer). Daar vul je de lijst zo goed mogelijk in op naam. Druk daarna weer op synchroniseren en als het goed is komen er dan veel meer namen in de lijst te staan en kun je makkelijker zoeken naar het contact (ipv naar het nummer)

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Door de veelgestelde vragen te lezen, antwoord 1

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer het eens met een pincet

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Lijkt op een microfoon probleem in jouw telefoon. Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de verkoper

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij fouten en reparaties

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb hier geen oplossing voor. Wellicht is de batterij in dit toestel niet zo sterk en merk je dit aan het gebruik van apps.

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Goeiendag

Ik heb geen service. Ik wou vrage wat het probleem is?
Vliegmodus staat uit en netwerk automqtisch kiezen is aan

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?