Huawei Ascend Y625 vragen en antwoorden

Ascend Y625 49%
Huawei Ascend Y625: Android 4.4, april 2015, 8 megapixel camera, Snapdragon 200 MSM8212, quad-core, dun, HSDPA, 4 GB interne opslag, 1GB RAM, Dual SIM, 5.0 inch

Lees een uitgebreide beschrijving van de Huawei Ascend Y625
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Ascend Y625


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Ascend Y625.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Hi Suite. Daarmee kun je backups maken, op de telefoon kijken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Er zijn meer mensen die moeite hebben met de nieuwe weergave in EMUI 3.0. Eventueel zou je terug kunnen naar een standaard launcher via "apps beheren - standaard-apps beheren - lanceren" en dan een andere launcher kiezen (of zet emui van standaard af).


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

Zorg dat je het landnummer voor het nummer plaatst. Voor Nederland is dit +31, voor Belgie +32.
Het nummer wordt dan +316 1231231 of +326 1231231 ipv 06 1231231. Dan zouden de contacten weer te zien moeten zijn op de telefoon bij inkomende gesprekken.

Importeer je contacten naar de telefoon (via de contacten app - menu toets) en verwijder deze van de simkaart

Ga naar 'Instellingen' Scroll naar 'Slimme assistentie' Druk op 'Meer' Druk op 'Modus Touch-Uitschakelen'

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Ascend Y625 eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

Internet op een of beide simkaarten

De meerderheid van de oudere DUAL SIM telefoons hebben een 3G/4G en GSM SIM-kaartsleuf als het primaire slot en een GSM-Only SIM-kaart slot als tweede slot. Dit betekent dat je slechts met één SIM een 3G of 4G-verbinding kan gebruiken, en de andere ondersteund alleen een 2G-signaal. Zolang je niet van plan bent om op beide SIM kaarten Internet te gebruiken zit je goed. De 3G/4G-simkaart-slot is vaak gemarkeerd met een "W" of "LTE", de 2G SIM-kaart is vaak gemarkeerd met een "G".
De modernere DUAL SIM toestellen ondersteunen vaak een data verbinding op beide sim slots. Je gebruikt data on één SIM kaart, maar je kunt via de instellingen makkelijk wisselen.

Twee soorten DUAL SIM

Bovenin de telefoon in de notificatiebalk kun je twee signaal balken vinden. De eerste is voor het eerste SIM slot en de tweede voor het tweede SIM-slot. De meerderheid van de telefoons werken in een dual stand-by-modus, terwijl slechts een handvol toetstellen een dual active modus.
Dual standby is wanneer beide sims kunnen werken op hetzelfde moment, maar wanneer je een SIM-kaart gebruikt om te bellen, dan staat de andere SIM-kaart stand-by voor de duur van het gesprek. Bij Dual active zijn beide SIM-kaarten altijd actief, ook tijdens gesprekken.
Vaak wordt er gebruik gemaakt van doorverbinden van beide sims naar elkaar. Zo zal een gesprek wat op de tweede sim binnenkomt alsnog over de actieve eerste sim worden ontvangen.

SIM-kaarten beheren

U kunt beide simkaarten beheren van de instellingen. Klik gewoon op instellingen - SIM Beheer. Hier is de mogelijkheid om de SIM-kaarten aan en uit te schakelen en u kunt de standaardinstellingen voor elke SIM instellen. Zo gebruik ik Vodafone als mijn dataverbinding en gebruik ik Tele2 als mijn standaard voor gesprekken. Ook is er de mogelijkheid om de telefoon te laten vragen welke SIM-kaart gebruikt moet worden.

U kunt ook contacten aan bepaalde SIM-kaarten toewijzen, dit is handig voor het onderscheid tussen collega's en persoonlijke contacten. De oproep of SMS loopt dan altijd over de SIM van uw keuze. Dit kan worden veranderd in het contacten beheer zelf.

Wanneer u een oproep of een SMS krijgt, zal de telefoon aangeven welke SIM wordt gebruikt. U kunt deze instellingen ook veranderen wanneer je wil. Zet dan via de notificatiebalk (omlaag slepen) de andere SIM-kaart als standaard.

Wat kan niet met twee SIM-kaarten

Je kunt niet meerdere Whatsapp accounts aanmaken tenzij het besturingssysteem dit ondersteund, vaak moet je dan wel eerst van gebruiker wisselen. De telefoon ondersteund maar 1 Whatsapp account (ook al zou je er in theorie twee kunnen aanmaken). Dan moet je de app de-installeren en weer opnieuw installeren met de andere SIM-kaart als standaard.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Hi-Suite van de website van Huawei Hi Suite Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of je telefoon met de pc koppelen


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Ascend Y625? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je een antwoord plaatsen?

Controleer of je voldoende opslagruimte hebt. Zie ook antwoord 3 veelgestelde vragen. Werkt dat niet of is er voldoende opslag, maak dan een goede backup en voer een fabrieksherstel uit.

3 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+


8 maanden en 2 weken geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Via instellingen - beveiliging kun je de sim pincode wijzigen

3 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wil je niet updaten? Kijk dan bij antwoord 1 veelgestelde vragen. Wil je wel updaten, dan moet je op de sd kaart een bestand zetten (deze kun je waarschijnlijk vinden op de website van huawei) waarmee je het toestel kunt update,

3 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je dan het beste een fabrieksherstel uit kunt voeren

3 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen. In het menu kies je alleen niet voor factory reset, maar voor de optie over wipe cache. Daarna een restart kiezen (vaak de onderste optie)

3 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 2 veelgestelde vragen

4 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik deed een systeem update via google en mijn gs wil niet meer opstarten

3 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

De pincode hoort bij je simkaart. Deze is meegeleverd bij de simkaart. Mocht je deze 3x verkeerd hebben ingevoerd, dan heb je een puk-code nodig. Ook deze is meegeleverd bij de simkaart of op te vragen via de provider

4 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen als het toestel blijft hangen

4 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Met welke app ben je aan het uploaden? Heb je ook al op de support pagina van die app gekeken?

4 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht heb je roaming ook uitgezet, maar is dit noodzakelijk voor de connectie.

4 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Als ik de timer wil gebruiken, krijg ik melding dat klok wordt stopgezet. Alarm werkt wel. Iemand een oplossing?

4 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Als ik de timer wil gebruiken, krijg ik melding dat klok wordt stopgezet. Alarm werkt wel. Iemand een oplossing?

4 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
hoe kan ik de taal veranderenvan de voicemail

4 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens een backup maken van de sd kaart op een computer. Dan deze in de telefoon formatteren en dan de gegevens terug zetten op de sd kaart.

4 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je moet verbinding maken met een wifi punt. Vaak heb je hiervoor een wachtwoord nodig. Kies je eigen wifi punt en voer een geldig wachtwoord in. Werkt het niet, herstart dan eens je wifi router

4 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit hoort inderdaad niet. Wellicht dat het handig is om bij aanhoudende problemen een backup te maken en een fabrieksherstel uit te voeren of contact op te nemen met de verkoper als dit niet lukt of te moeilijk is.

4 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je deze instelling moet zoeken binnen de camera app zelf. Het kan een speciale modus zijn van de camera of een instelling binnen de camera app. Helaas kan ik niet specifiek reageren, want zo goed als alle camera apps zijn per toestel verschillend.

4 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat dit een bug is in de launcher (startscherm en app lijst). Ik heb geen pasklare oplossing, maar ik denk dat een alternatief je wellicht wel kan helpen. Bijvoorbeeld nova of apex launcher uit de play store. Deze kun je (pas als je tevreden bent) als standaard instellen, je krijgt deze keuze direct als je op de homeknop drukt na installatie.

4 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je het standaard toetsenbord hebt kan het zijn dat deze functionaliteit er wellicht niet op zit. Kijk dan eens naar swiftkey (play store) als alternatief

4 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt nog een fabrieksherstel uitvoeren (maak wel eerst een backup). Werkt het dan nog niet, neem contact op met de verkoper

4 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer power lang in te houden eventueel met een volume knop ingedrukt. Als het toestel weer aan gaat dan is deze waarschijnlijk in een beschermende modus geweest (bij een te lage batterij). Gaat het toestel dan nog niet aan, neem dan contact op met de verkoper

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Niet als je standaard instellingen op max staan. Staan deze niet op maximaal dan kun je met de volume toets tijdens het gesprek het volume hoger zetten. Is dit te laag (ook op maximaal niveau). Neem dan eens contact op met de verkoper

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

En als je op de menu toets drukt bij auto updates?

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Mocht je nog in de instellingen kunnen komen, kijk bij instellingen - apps/applicatiebeheer en zoek het proces. Druk erop en dan op cache/buffer wissen. Mocht dit niet gaan download HiSuite (antw 2 veelgestelde vragen) en maak een backup, voer daarna een fabrieksherstel uit.

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Vaak kun je via instellingen - (beveliging) - vergrendelscherm het type vergrendelscherm aanpassen

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je batterij kun je conditioneren door deze goed te gebruiken. Bijvoorbeeld doorladen kan een negatief effect hebben. We hebben dit al een tijdje geleden vermeld op http://www.mobiele-telefoons.nl/nieuws/hoe-doe-je-langer-met-je-batterij
Verder zijn ook de omstandigheden, apps en dataverkeer van belang. Zo kan het zijn dat je veel apps hebt die in de achtergrond data verbruiken of processor capaciteit verbruiken. Eigenlijk is het wel eens leuk om te kijken bij instellingen - accu/batterij op beide toestellen waar de stroom aan op gaat

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je muziek speler niet naar de locatie kijkt waar de muziek staat. Je kunt een andere muziekspeler proberen. Ik zet ze vaak in een mapje mp3 op de sd kaart.

4 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk ook eens binnen de SMS app zelf bij de instellingen, deze overschrijven de standaard tonen

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je swiftkey eens proberen als alternatief als het standaard toetsenbord niet naar behoren werkt

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al eens een andere app geprobeerd? Verder zou je nog kunnen kijken of je wat achtergrond processen kunt afsluiten zodat er meer buffer mogelijk is.

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik kan wel bellen maar als er opgenomen word hoor ik niet en de gene aan de andere kant ook niet. Kan dus niet met iemand praten.

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kun je uberhaupt geen sms sturen? Kijk dan bij de veelgestelde vragen daar staat een stukje bij over problemen met sms.
Draaien van het klavier is niet altijd op alle toestellen mogelijk, wellicht dat je swiftkey eens kunt proberen uit de play store. Deze is erg configureerbaar.

Afluisteren is geen onderdeel van sms of toetsenbord, je kunt wellicht in een nieuwe vraag specificeren wat je precies wil doen

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - apps - apps beheren en kijk of je daar het proces en/of power genie kunt vinden. Druk erop en dan op cache/buffer wissen.
Werkt dit niet vanwege de foutmelding, dan kun je nog een backup maken (antwoord 2 veelgestelde vragen) en een fabrieksherstel uitvoeren

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk lang op het bericht en dan op verwijderen of open het bericht en druk op de menu toets. Dan zou de optie te zien moeten zijn

5 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bedankt voor het doorgeven, we gaan de informatie aanpassen. Wellicht kun je een app genaamd Calls Blacklist eens proberen uit de play store.

5 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben er een paar toegevoegd onder het tabblad hoesjes accessoires

5 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je dit terug kunt vinden onder instellingen - toegankelijkheid.

5 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?