Samsung Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060 vragen en antwoorden

Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060 43%
Deze telefoon is niet op voorraad
Samsung Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060: Android 4.2, januari 2014, 5 megapixel camera, quad-core, 8 GB interne opslag, 1GB RAM, Dual SIM, 5.0 inch

De Samsung Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060 scoort 3.7 uit 5 gebaseerd op 2 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Samsung Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Samsung Kies. Daarmee kun je updates installeren, op de telefoon kijken, backups maken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060 eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

Internet op een of beide simkaarten

De meerderheid van de oudere DUAL SIM telefoons hebben een 3G/4G en GSM SIM-kaartsleuf als het primaire slot en een GSM-Only SIM-kaart slot als tweede slot. Dit betekent dat je slechts met één SIM een 3G of 4G-verbinding kan gebruiken, en de andere ondersteund alleen een 2G-signaal. Zolang je niet van plan bent om op beide SIM kaarten Internet te gebruiken zit je goed. De 3G/4G-simkaart-slot is vaak gemarkeerd met een "W" of "LTE", de 2G SIM-kaart is vaak gemarkeerd met een "G".
De modernere DUAL SIM toestellen ondersteunen vaak een data verbinding op beide sim slots. Je gebruikt data on één SIM kaart, maar je kunt via de instellingen makkelijk wisselen.

Twee soorten DUAL SIM

Bovenin de telefoon in de notificatiebalk kun je twee signaal balken vinden. De eerste is voor het eerste SIM slot en de tweede voor het tweede SIM-slot. De meerderheid van de telefoons werken in een dual stand-by-modus, terwijl slechts een handvol toetstellen een dual active modus.
Dual standby is wanneer beide sims kunnen werken op hetzelfde moment, maar wanneer je een SIM-kaart gebruikt om te bellen, dan staat de andere SIM-kaart stand-by voor de duur van het gesprek. Bij Dual active zijn beide SIM-kaarten altijd actief, ook tijdens gesprekken.
Vaak wordt er gebruik gemaakt van doorverbinden van beide sims naar elkaar. Zo zal een gesprek wat op de tweede sim binnenkomt alsnog over de actieve eerste sim worden ontvangen.

SIM-kaarten beheren

U kunt beide simkaarten beheren van de instellingen. Klik gewoon op instellingen - SIM Beheer. Hier is de mogelijkheid om de SIM-kaarten aan en uit te schakelen en u kunt de standaardinstellingen voor elke SIM instellen. Zo gebruik ik Vodafone als mijn dataverbinding en gebruik ik Tele2 als mijn standaard voor gesprekken. Ook is er de mogelijkheid om de telefoon te laten vragen welke SIM-kaart gebruikt moet worden.

U kunt ook contacten aan bepaalde SIM-kaarten toewijzen, dit is handig voor het onderscheid tussen collega's en persoonlijke contacten. De oproep of SMS loopt dan altijd over de SIM van uw keuze. Dit kan worden veranderd in het contacten beheer zelf.

Wanneer u een oproep of een SMS krijgt, zal de telefoon aangeven welke SIM wordt gebruikt. U kunt deze instellingen ook veranderen wanneer je wil. Zet dan via de notificatiebalk (omlaag slepen) de andere SIM-kaart als standaard.

Wat kan niet met twee SIM-kaarten

Je kunt niet meerdere Whatsapp accounts aanmaken tenzij het besturingssysteem dit ondersteund, vaak moet je dan wel eerst van gebruiker wisselen. De telefoon ondersteund maar 1 Whatsapp account (ook al zou je er in theorie twee kunnen aanmaken). Dan moet je de app de-installeren en weer opnieuw installeren met de andere SIM-kaart als standaard.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Samsung Kies van de website van Samsung. Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of een update uitvoeren


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Galaxy Grand Neo Duos GT-i9060? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Probeer eerst eens in te loggen via een computer via gmail.com, zodat je zeker weet dat de loginnaam en wachtwoord goed zijn. Probeer het dan nog eens op de telefoon.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
CONTACTEN KWIJT NAMEN STAAN NOG IN DE LIJST ZONDER TELEFOONNUMMERS EN IN DE WHATSAPP LIJST STAAN DE NUMMERS ZONDER NAMEN

6 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat het toestel wat vol is geraakt. Kijk eens bij antwoord 3 veelgestelde vragen en schoon de telefoon goed op. Je kunt eventueel ook nog eerst bij antwoord 2 veelgestelde vragen kijken om een backup te maken alvorens je dit doet.

7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben hier geen goed antwoord voor, maar je kunt denk ik het beste een backup maken (antwoord 2 veelgestelde vragen) en dan een fabrieksherstel uitvoeren. Als het dan nog niet werkt kun je wellicht de fabriekant (of verkoper) aanspreken

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij de verkoper/winkel. Want je toestel hoort (ook na reparatie) nar behoren te functioneren

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Sleep de notificatiebalk omlaag, dan krijg je gelijk de balk voor de helderheid te zien. Zet het vinkje bij automatisch uit en sleep de balk naar de gewenste instelling. Of kijk bij instellingen - display

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zoek eens op unzip in de play store.

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat dit meer met de reparatie te maken heeft dan de versie van de software. (bijvoorbeeld een kabeltje vergeten op het moederbord of iets beschadigd). Probeer de app soundabout eens, daarmee kun je handmatig de koptelefoon aan zetten. Als dat wel werkt, dan kan het softwarematig zijn, in dat geval raden we een backup en fabrieksherstel aan.

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het lijkt erop dat de ingang defect is of dat de maat verkeerd is. Bij het eerste euvel, neem contact op met de verkoper, bij het tweede kun je eens andere oordopjes proberen (maar volgens mij heb je dit al gedaan)

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
mijn samsung galaxy grand neo is heel traag en blijft vaak hangen en heb hem al gereset en nu valt steeds me spelletjes weg hoe kan dit en wat moet ik doen

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer dit eens uit te voeren via samsung kies (antwoord 2 veelgestelde vragen)

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is een technisch probleem wat een reparateur moet verhelpen. (waarschijnlijk losse kabel, kan uiteraard diverse oorzaken hebben buiten jouw schuld)

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Wacht woord

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hoe zet je de headset uit ook al zit er geen koptelefoon in?

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is geen functie die normaliter aan en uit te zetten is. Maak in dit geval een backup van alle gegevens en contacten en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart je router eens

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan door zowel software als hardware komen. Ik raad je in ieder geval aan om een goede backup te maken! Voer daarna eventueel een fabrieksherstel uit. Werkt het dan weer goed, dan was het de software. Werkt het daarna nog steeds niet goed, neem dan contact op met de verkoper, samsung of reparateur.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als deze niet meer in de lijst staat, kun je altijd nog via de play store een music player vinden. Maar kijk ook eens binnen instellingen - apps - alles of je de muziek speler kunt vinden en wellicht kunt herstarten

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - taal en invoer. Daar kun je (google) suggesties aanzetten of kijken bij de instelling van het samsung toetsenbord. Werkt het niet goed meer. Kijk dan bij instellingen - apps - apps beheren en zoek het samsung toetsenbord, druk erop en dan op cache/buffer wissen. Werkt het dan nog niet kijk bij de play store naar een alternatief zoals swiftkey.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit lijkt op een batterij probleem. Je kunt eens een nieuwe batterij proberen. Je kunt ook contact opnemen met Samsung om te kijken of deze onder garantie vervangen kan worden

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Welke batterij moet erin? Ik bedoel, zijn er andere, wellicht betere merken?

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat de trilmotor defect is. Neem contact op met de verkoper of de fabrikant om het toestel te laten herstellen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het lijkt op een software bug (probleem). Maak een goede backup en voer een fabrieksherstel uit. Mocht het dan nog voorkomen, neem dan contact op met de verkoper of fabrikant

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit valt onder de garantie. Wel kunnen er verzendkosten bij komen. Want je zelf ook nog kunt proberen is om een backup te maken (antwoord 2 veelgestelde vragen) en een fabrieksherstel uit te voeren (antwoord 1 veelgestelde vragen)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk wat langer op de home knop. Dan zou een menu naar boven moeten komen met alle open tabbladen en apps

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Mijn grand neo plus is pas 3 maanden oud en sinds 3 dagen valt hij 1 keer per dag uit...hij doet het pas weer als de batterij eruit en er weer in gedaan is...hoe kan dit?

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
ik heb het zelfde bij mij is die op de 30/40% en valt tie uit en wil pas aan als die weer aan de lader ligt en dan is die 0% zo slecht dit


8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Nee er zit geen meldingslampje op

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Nee, maar je kunt ook nog een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren. Als dat ook niet werkt, dan moet je contact opnemen met de verkoper of fabrikant en vermeldt dan ook dat je een fabrieksherstel hebt uitgevoerd.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Mijn mobiel valt steeds uit. hij is dan nog niet leeg maar je krijgt hem dan een hele tijd niet meer aan.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - apps - applicatiebeheer - alles en zoek de contacten app. Druk erop en dan op cache/buffer wissen.
Werkt dat niet maak dan een backup en voer een fabrieksherstel uit. Hoe dit moet (beide) staat bij de veelgestelde vragen

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Volgens mij zit deze naast de onderste simkaart (in het midden). Contactpuntjes omlaag.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
bij de batterij van je telefoon daar in de buurd in het toestel zelf natuurlijk


8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Volgens mij is dit afgedekt met een plastic plaatje dat eerst verwijderd dient te worden zit goed vast

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een fabrieksherstel te doen (na het maken van een goede backup) bij aanhoudende problemen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt de nummers (als ze niet anoniem zijn) toevoegen aan je contacten. Vervolgens druk je in de contacten app - lang op het contact en dan toevoegen aan blokkeer lijst. Als de persoon anoniem belt is het denk ik niet mogelijk om deze specifiek te blokkeren. Wel kun je dan eens contact opnemen met de provider om te kijken of ze er iets aan kunnen doen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - taal en invoer of dit een optie is van je standaard ingestelde toetsenbord

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie het tabblad geluiden op deze pagina

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan of standaard via instellingen - beeldscherm/display als er geen aparte led instelling is in de instellingen. Verder kan het binnen sommige apps nog extra ingesteld worden. Ook is er een app waarmee je kleuren kunt instellen als dit standaard niet op je toestel zit. Zoek bijvoorbeeld op Light Manager in de play store

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

ha weet het al, door effe met een wattenstaafje door de ingang voorzichtig te gaan. apparaat denkt dat er iets zit. opgelost.....

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
ha weet het al, door effe met een wattenstaafje door de ingang voorzichtig te gaan. apparaat denkt dat er iets zit. opgelost.....

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je nog garantie? Want dan kun je contact opnemen met de verkoper of fabrikant voor een reparatie. Anders moet je op zoek gaan naar een reparateur in de beurt of via internet

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het is moeilijk aan te geven waar dit aan ligt. Maar ik raad je aan om een fabrieksherstel uit te voeren (antw 1 veelgestelde vragen). Als je dan nog een vreemd geluid hebt, dan kan het wel eens aan je speaker liggen.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een backup te maken en een fabrieksherstel uit te voeren om eventuele achterblijfselen van de oude versie te verwijderen.

Hopelijk herstelt dit je toestel weer.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem ook eens contact op met de provider. Of kijk op de website van de provider of er wellicht wat veranderd is (wat is bijv je provider?, dan kunnen wij het ook nakijken).

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt als het goed is nieuwe mappen aanmaken door meerdere apps bij elkaar te slepen, of eens op de menu knop te drukken in het startscherm.
De apps kun je vinden in de grote app lijst. Na lang indrukken kun je deze toevoegen aan je startscherm

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Whatsapp berichten kun je opnieuw inladen als je je account activeert. Maar doe eerst een backup van je contacten (via contacten app - menu - export naar sd kaart). Gebruik daarnaast Samsung Kies (antwoord 2 veelgestelde vragen) om een backup te maken van de rest.

Na een fabrieksherstel is de telefoon zoals deze net uit de doos kwam. Na het instellen van je accounts kun je je apps opnieuw installeren, via Samsung kies kun je de rest weer terug zetten.

SMSjes worden vaak niet gebackupt, tenzij je hiervoor een aparte app gebruikt

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om toch contact op te nemen met de verkoper als de fabrieksherstel niet werkt

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is je telefoon te vol. Verder kan het ook een soort fout zijn in de software of eventueel op de sd kaart. Wellicht kun je de foto backup aan zetten (instellingen - account - google - afbeeldingen backup). Dan heb je altijd een backup. Verder kun je clean master proberen om je telefoon wat op te schonen.


8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is je speaker defect aan het raken of is er een app/functie geïnstalleerd die effect heeft op deze functionaliteit. Je kunt nog een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren om zeker te weten dat het niet aan de software ligt

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Maar als ik hem afsluit en weer opstart werkt t weer normaal

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je een app Bel statistieken downloaden uit de play store. Daarmee kun je meer inzicht krijgen in je beltegoed. Maar op de telefoon zelf is niet echt een mogelijkheid om dit te beperken. Om het tegoed te zien is vaak een sms service vanuit de provider aanwezig, kijk dan op de website van de provider om dit nummer te ontdekken. Sommige providers hebben ook een eigen app om het op te halen.

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Is deze kapot? Neem dan contact op met de verkoper of een reparateur.
Is de functionaliteit veranderd? Druk dan eens op de andere knoppen (kan komen door een update)

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar je camera app en zoek de instellingen. Zet daar de standaard opslag locatie op sd kaart.
Verder kun je nog je oude fotos verplaatsen onder telefoon instellingen - opslag

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb precies dezelfde probleem sinds vandaag. Ik kan er niet over vinden en kan het niet uitzetten.. hopelijk weet iemand wat er aan de hand is...

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Heb je ook niet de instelling bij instellingen - display staan? (of het dropdown menu? Zo ja en is dat niet aanpasbaar Dan kun je altijd nog een backup maken via samsung kies en een fabriesherstel uitvoeren.

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kun je vaak instellen via de apps zelf. Ik heb verder op mijn samsung een instelling via instellingen - led-indicator om dit in te stellen, maar weet niet of dit ook op de grand neo zit

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
neen zit r niet op

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak in ieder geval een backup met samsung kies en voer een fabrieksherstel uit bij aanhoudende problemen als de cache/buffer wissen van de play store en/of download manager onder instellingen - applicatiebeheer niet werkt

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hoe krijg ik led verlichting op mijn grand Neo ?

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Dit heb ik ook krijg hem dan niet meer aan en downloaden ho maar

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - applicatiebeheer en zoek de download manager. Druk erop en dan op cache/buffer wissen. Doe dit ook voor wat grote apps zoals facebook. Installeer daarna cleanmaster als dat lukt en schoon je telefoon verder op.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hallo, bij mijn telefoon hetzelfde probleem. Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar helaas lukt het nog steeds niet. Bij updates downloaden, valt mijn mobiel steeds uit en herstart dan zelf weer. Ik kan cleanmaster niet downloaden, want dan valt mijn mobiel ook uit. Gr. Sven

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie ook eens antwoord 3 veelgestelde vragen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb werkelijk geen idee over welke app dit gaat en hoe je hiermee muziek kon opslaan.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart je router eens en controleer je wachtwoord van de wifi verbinding

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je het toestel ook al opnieuw opgestart, dat kan helpen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik wil 3g instellen via Hollandse nieuwe of KPN. Alles ingesteld, opnieuw opgestart, al 2 helpdesken aan de lijn gehad...maar nog geen 3g... Iemand ervaring mee?


8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Dat probleem had ik ook. Heb je al ge probeert om het handmatig in te stellen?

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als alles goed staat bij instellingen - geluid en het werkt nog niet, neem dan contact op met de verkoper. Hiervoor heb je garantie.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je ook nog kunt kijken bij instellingen - applicatiebeheer - download manager en kijken of daar de verbruikte ruimte is op te schonen (niet de functie zelf verwijderen).
Als dat niet helpt, kun je nog een backup maken met samsung kies en een fabrieksherstel uitvoeren

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij het tabblad fouten en reparaties op deze pagna. Daar staat een antwoord

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 3 veelgestelde vragen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat is vreemd. Ik denk dat de enige manier is om een backup te maken van je contacten en van de telefoon met Samsung kies en dan een fabrieksherstel uit te voeren.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie swiftkey uit de playstore. Dat is een aanpasbaar toetsenbord met diverse layouts

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben hier geen verklaring voor behalve dat er een fout is opgetreden bij het opslaan of opnemen van de video. Wellicht dat een andere bezoeker meer informatie heeft over dit specifieke geval.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hier kun je roms vinden: http://forum.xda-developers.com/galaxy-grand-duos/development

Bijv: http://forum.xda-developers.com/galaxy-grand-duos/development/rom-cm-12-0-galaxy-grand-duos-i9082-t2942255 heeft een aantal fixes voor app2sd, dus ik neem aan dat dit wordt ondersteund. Ik kan verder niet zeggen welke de beste is. Voor je dit gaat installeren/flashen met bijv Odin software, wil ik meegeven dat het op eigen risico is. Meer informatie over flashen e.d. kun je op dat forum vinden. Wij kunnen verder geen informatie geven hierover omdat dit onderwerp niet geschikt is voor deze website en er veel betere websites zijn voor informatie over root en roms.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er staat ook bij dat het niet altijd werkt, dit hangt af van de telefoon en software. Er is maar een alternatief over en dat is de telefoon rooten en een custom rom draaien die dit ondersteund. Wellicht dat je er meer over kunt vinden op http://forum.xda-developers.com

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Meer informatie kun je vinden onder het tabblad Apps op deze pagina

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk op picasa via de computer om de foto's te verwijderen (online backup).

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is wellicht een systeem update. Je kunt wel een backup maken met samsung kies en een export via contacten app - export naar sim. Daarna een fabrieksherstel uitvoeren. Druk daarna op instellingen - toestel info - controleer op updates en installeer eventueel een update. Zet daarna je contacten en apps terug

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat dit wordt gepushed vanuit een andere app. Installeer Malwarebytes Anti-Malware uit de play store en scan je telefoon. Deze app kan agressieve vormen van reclame detecteren.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Welke instellingen?
Voor internet kijk je bij het 3G instellingen en Wifi tabblad

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Terugzetten naar de eerste instellingen zoals deze uit de doos kwam (zie antwoord 1 veelgestelde vragen)

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup en doe een fabrieksherstel of verwijder een aantal grote apps.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 3 veelgestelde vragen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je niet weet waar dit vandaan komt, maak dan een backup van gegevens en contacten en voer een fabrieksherstel uit.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt als dit niet via menu - aanpassen in te stellen is eens een andere launcher proberen. Bij aanhoudende problemen kun je wellicht eens een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren om zeker te weten dat alle instellingen goed staan

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je deze voorheen gesynchroniseerd met google? Log dan in op http://www.google.com/contacts en dan kun je daar in ieder geval een backup van maken. Ook heb je dan je volledige lijst weer

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Algemene instelling zou onder instellingen - geluid moeten staan. Maar je kunt ook bij de app kijken die de meldingen geeft. Druk binnen de app op instellingen - meldingen/notificaties of bekijk in de instellingen een kopje van meldingen/instellingen om de tril specifiek voor die app uit te zetten.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb gezocht en gevonden dat er geen notificatie lampje op zit. Maar als deze er wel op zit, dan kun je de instellingen hiervan vaak vinden binnen instellingen - display of binnen een app.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je hebt hiervoor alleen de volume omlaag knop tijdens het luisteren, verder weet ik geen andere instelling

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je het over de invoer? Kijk dan bij taal en invoer op deze pagina. Anders kun je bij instellingen - geluid de trilstand uitzetten

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij 3g en Wifi en zoek je provider. Klik erop en vervolgens op de link onderin naar de toestelhulp. Daar kun je de MMS instellingen vinden van jouw provider

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens bij antwoord 2 van de veelgestelde vragen kijken en samsung kies installeren

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat is je eigen WiFi internet punt van de provider van je thuis internet.

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart je router ook eens en wellicht kan een ander kanaal helpen. Volg daarvoor de handleiding van de router.

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Waar vind ik mijn router

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Volg de handleiding bij de tab handleidingen en updates. Het moet vrij eenvoudig zijn door je wifi aan te zetten, je toegangspunt te kiezen en je wachtwoord in te voeren

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Of er is een defect op de simkaart of van de simkaart lezer. Als een andere simkaart (van een kennis) niet wordt herkend, neem dan contact op met de verkoper om het toestel te repareren. Neem anders contact op met de provider om de simkaart te vervangen

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?