Samsung Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB vragen en antwoorden

Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB 65%
Deze telefoon is niet op voorraad
Samsung Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB: Android 4.4, met update naar 5.0, IP67, stofdicht en waterdicht, april 2014, 15.9 megapixel camera, Snapdragon 801 MSM8974AC v3, quad-core, dun, HSPA+/4G (tot 150 Mbit/s), VoLTE, 2GB RAM, 5.1 inch, HD scherm (432 ppi)

De Samsung Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB scoort 4.1 uit 5 gebaseerd op 5 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Samsung Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Samsung Kies. Daarmee kun je updates installeren, op de telefoon kijken, backups maken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Ga naar instellingen - Bewegingen (en gebaren) en zet Handpalmbeweging aan. Zet de hele achterkant van je hand, van pink tot pols op het scherm en veeg naar de zijkant.

Druk de power knop en home knop tegelijk in tot je een camera geluid hoort. (Of power en dan direct daarna de home knop)

Druk de power knop en home knop tegelijk in tot je een camera geluid hoort. (Of power en dan direct daarna de home knop)

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Iedereen gaat zorgvuldig om met de telefoon, maar een ongeluk kan zo gebeuren. Je laat je telefoon uit je handen glippen en valt net op een hoekje. Of deze glijd ongelukkig van de spoelbak af. Gelukkig is er nu een mogelijkheid om je telefoon hiervoor te verzekeren. Kijk voor meer informatie en welke type toestellen te verzekeren zijn op de site van de verzekeraar. De prijs is afhankelijk van het type toestel.

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Samsung Kies van de website van Samsung. Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of een update uitvoeren


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Galaxy S5 SM-G900F 4G 16GB? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Wellicht dat je de notatie niet goed hebt. Soms kan het zijn dat je +316.... moet invoeren ipv 06... of andersom, maar dit zie je vaak alleen bij oudere telefoons. Je kunt het allicht eens proberen.

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
[url=http://slkjfdf.net/]Ugoyugow[/url] <a href="http://slkjfdf.net/">Uhaoxak</a> lbk.kqkx.mobiele-telefoons.nl.dlj.pr http://slkjfdf.net/

1 jaar 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
[url=http://slkjfdf.net/]Ehehep[/url] <a href="http://slkjfdf.net/">Ugjezuoh</a> uyt.ggjh.mobiele-telefoons.nl.uot.if http://slkjfdf.net/

1 jaar 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
[url=http://slkjfdf.net/]Inaxeob[/url] <a href="http://slkjfdf.net/">Esocgowu</a> rhs.fpas.mobiele-telefoons.nl.vjt.oq http://slkjfdf.net/

1 jaar 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Contact opnemen met de verkoper!

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens een andere beltoon proberen. Ik ben verder niet bekend met dit probleem

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Waarschijnlijk is de ondersteuning van gifjes niet goed. Dit zal waarschijnlijk een standaard weergave zijn. je zult wellicht op zoek moeten gaan naar een app die deze wel kan afspelen

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb hetzelfde probleem.
Eerst speelde hij alle gif af
nu ineens geen 1 meer

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik het met andere apps geprobeerd maar lukt niet speelt geen gif bestanden meer af.ook kan ik in de gallerij niet meer sorteren op datum of bestand type.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb ruim 200 Gifjes op mijn sd staan.
Altijd goed gewerkt en plots niet meer.
Volgens mij sinds de laatste software update van samsung

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem contact op met de verkoper als power + volume omlaag tegelijk niet helpt

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als 4G beschikbaar is gesteld door Lyca zou deze automatisch aan moeten staan. Je hoeft hiervoor verder zelf geen extra gegevens in te vullen. Om beschikbaarheid te controleren kun je contact opnemen met de klantenservice van Lyca

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem contact op met Ziggo, in principe kun je daar zelf niets aan doen

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt nogmaals je gegevens controleren voor het mobiele netwerk. Bij aanhoudende problemen na een update kun je het beste een fabrieksherstel uitvoeren

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je dit drie keer doet krijg je als het goed is de mogelijkheid om een puk code in te voeren. Die kun je evt bij de provider opvragen als deze niet is meegeleverd bij de simkaart. Daarmee kun je een eigen pincode instellen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens kijken of er een alternatieve alarm app is uit de play store die wel werkt (wel eerst even testen). Ik heb geen oplossing om het terug te zetten

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is een fout. Je kunt twee dingen doen. 1 is een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren. De ander is Soundabout installeren, waarmee je oa. een standaard handeling kunt selecteren als je telefoon gaat. (dus bijvoorbeeld de headset uitschakelen)

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zorg dat je telefoon niet te vol is. Kijk ook bij antwoord 3 veelgestelde vragen. Je kunt door lang op de back of home knop te drukken vaak recente apps zien. Die kun je naar de zijkant slepen om volledig af te sluiten.

Heb je aanhoudende problemen, dan kun je een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb dit probleem ook gehad en ik heb het volgende gedaan.

1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar applicatiebeheer.
3. Ga dan naar de lijst waar alles in staat (eerst heb je gedownload, dan SD-kaart, dan actief en dan alles).
4. Zoek de Samsung Galaxy app en klik daar op.
5. Klik dan op verwijder updates.
6. En klik dan op uitzetten.

Probleem zou dan opgelost moeten zijn.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart je telefoon eens en ook de router. Hopelijk is het dan opgelost. Verder kun je nog kijken bij het tabblad fouten en reparaties op deze pagina bij de play store foutmelding.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ten eerste kun je dit via skype zelf doen. Ten tweede kan de optie erbij staan bij het aandrukken van een contact in de contacten lijst. Als dit niet het geval is, zijn deze (nog) niet gekoppeld

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Via instellingen - locatie (services) kun je GPS aanzetten. Verder is dit ook vaak mogelijk via de notificatiebalk. Je hoeft verder niets in te stellen,de GPS zal automatisch contact moeten maken met een satelliet. Wel dien je buiten te zijn voor een nauwkeuriger werking

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze zijn niet goed te combineren. Je kunt het beste (ook voor toekomstige telefoons) google agenda gebruiken, omdat deze als app op ieder android toestel (en wellicht ook andere typen) te gebruiken is.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je hebt niet doorgegeven welke provider je hebt en welke deze verbinding mee maakt. Je kunt verder bij instellingen - (meer) mobiele netwerk ook een instelling vinden om handmatig een netwerk te selecteren. Ook is daar de optie om roaming uit te zetten.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij fouten en reparaties. Mochten de handelingen niets uithalen maak dan een backup en voer een fabrieksherstel uit. Mocht dat ook niet baten, neem dan contact op met de verkoper

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt naar instellingen - applicaties gaan en dan de berichten app zoeken. Druk vervolgens op cache/buffer wissen. Je kunt daarna 2 dingen doen, of gelijk het vinkje bij gebruik als standaard aanvinken, of het vinkje bij instellingen - applicaties - hangouts uitvinken om weer de keuze te krijgen.
Verder kun je eventueel hangouts ook nog verwijderen via de play store.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup met samsung kies en voer een fabrieksherstel uit

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Waarschijnlijk heb je opgestart met power + volume omlaag of beide in (per ongeluk).
Zet de telefoon uit en start opnieuw op met een volume knop in. Beetje proberen welke goed werkt en dan zou deze weer goed moeten werken

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is niet uit te zetten helaas. De reden heeft te maken met verantwoordelijkheid bij waterschade. Mocht de melding ook komen op momenten dat deze niet net van de oplader is, dan kun je wel de verkoper aanspreken en het laten repareren

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik krijg deze melding gemiddeld 30 keer per dag. Ben al drie keer terug geweest naar de winkel. Heb uiteindelijk een nieuwe cover gekregen maar probleem is er nog steeds.

Als ik de originele cover erop zet dan is het probleem wel opgelost. Ik wil echter graag de front view cover blijven gebruiken. Is hier een andere oplossing voor? Bvd

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Er zijn allerlei oplossingen op internet te vinden. Als je die doorleest blijkt dat de meest waarschijnlijke oplossing de simpelste is: is de contactpunten die in de cover en aan de achterkant van de telefoon zitten oppoetsen en de achterklep weer juist op z'n plaats zetten.
Heb het net zelf gedaan en warempel, die irritante meldingen zijn weg. Voor hoe lang,... ?

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?