Sony Xperia M4 Aqua vragen en antwoorden

Xperia M4 Aqua 58%
Deze telefoon is niet op voorraad
Sony Xperia M4 Aqua: Android 5, IP68, stofdicht en zeer waterdicht, april 2015, 12.8 megapixel camera, Snapdragon 615 MSM8939, octa-core 64-bit, dun, HSDPA/4G (tot 150 Mbit/s), VoLTE, 8 GB interne opslag, 2GB RAM, 5 inch, HD scherm (293 ppi)

Lees een uitgebreide beschrijving van de Sony Xperia M4 Aqua
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Xperia M4 Aqua


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Xperia M4 Aqua.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download PC Companion. Daarmee kun je updates installeren, op de telefoon kijken, backups maken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Druk de power knop en de onderste volume knop tegelijk in

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Xperia M4 Aqua eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Xperia M4 Aqua? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Neem contact op met de verkoper

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je de telefoon ook al aan de computer gehangen en bij antwoord 2 veelgestelde vragen te kijken. Hopelijk kun je met de Sony Companion alsnog erbij. Stonden de foto's op een sd kaart, dan kan het zijn dat deze niet goed ingelezen wordt, ook is het mogelijk dat de sd kaart defect is.

7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem in dat geval contact op met de verkoper, deze kan je helpen om het toestel te laten repareren (als het niet aan de oplader ligt). Is het de oplader, dan kun je wellicht een andere oplader proberen.

7 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem aub contact op met de maker van de app.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het goed is zit er achter een klepje een reset knopje (waarschijnlijk rood). Druk deze in met een pen o.i.d

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Als ik gebeld wordt op mijn aqua m4 en de telefoon opneem. Kan ik de beller niet horen. Als ik de speaker erop zet wel dan. Zet ik hem weer af, hoor ik weer niets. Dit in sinds twee weken. Ik Heb al geprobeerd op met headset erin en dan werkt het. Telefoon gereset, maar dit helpt niet. Volgens internet in dit een hardware probleem. Wat nu?

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan denk ik dat ze alleen een fabrieksherstel hebben uitgevoerd en niet het toestel echt gerepareerd. (fabrieksherstel kun je ook zelf doen, maar iedere dag is een beetje te veel). Ik raad je aan om bij de winkel te melden dat wat ze hebben gedaan niet werkt

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat is vreemd. Je kunt nog eens proberen om een backup te maken (sowieso wel goed) en dan een fabrieksherstel uit te voeren. Probeer daarna opnieuw je app(s) te installeren

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer eens lang de powerknop in te drukken (eventueel met een van de volumeknoppen) +- 20 seconden.

Verder kun je ook nog de knop eens proberen (zie de afbeelding bij deze handleiding http://support.sonymobile.com/nl/xperiam4aqua/userguide/Resetting-your-device/ )

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben een aantal standaard antwoorden staan bij ieder toestel en geloof me er zijn zat "waterdichte" toestellen defect geraakt door water. Mede door onzorgvuldig gebruik of lekkende/uitgedroogde rubbertjes. Wel willen we je bedanken voor deze vraag, want mocht het gebeuren dan weet je in ieder geval waar je het kunt vinden.

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Dankjewel voor het antwoord.
Wellicht is mijn Xperia M4 Aqua dan ook niet zo waterdicht als ik dacht en dank ik daar mijn problemen aan ...


7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als een fabrieksherstel niet werkt, dan lijkt het erop dat de oorspeaker defect is geraakt. Helaas kun je dat zelf niet repareren, omdat dit een waterdicht toestel betreft is openmaken alleen door specialisten te doen. Helaas ben je dan inderdaad wel even je toestel kwijt. Wil je toch bellen of gebeld worden, dan heb je al een simpel toestel voor 10-20 euro, het kan wel zijn dat je dan een simkaart adaptor moet bijkopen.

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb de telefoon uitgebreid getest via diagnostische gegevens en via het Service Menu *#*#7378423#*#*. Alles werkt perfect, ook de oorspeaker (die hoort het mi alleen te doen met oordopjes?) Het probleem is denk ik niet dat er iets kapot is maar dat het een softwarematig probleem is. De telefoon 'denkt' dat de koptelefoon actief blijft en schakelt niet meer automatisch om, wat zou moeten gebeuren als je de oordopjes weer verwijdert en de geluidsopties weer van 'stil' op 'geluid' zet. Dit probleem staat op diverse fora maar de geboden oplossingen (plug van oortelefoon herhaaldelijk in en uit pluggen, muziekappjes verwijderen in veilige modus, terug naar fabrieksinstellingen, software updates, etc. etc., het helpt bij mij allemaal niets. Misschien moet ik dan toch gaan denken dat mijn Xperia M4 Aqua toch 'waterschade' heeft opgelopen terwijl dat niet zou moeten kunnen en de telefoon alle testen met vlag en wimpel doorstaat. Ik hoop dat iemand mij toch nog de Gouden Tip kan geven.

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem contact op met de verkoper (of probeer een backup en daarna een fabrieksherstel).

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een backup te maken en een fabrieksherstel uit te voeren (zie ook sony companion voor op de computer)

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Bovenstaande uitgevoerd, toen werkte het filmen wel weer. Nu een weekje later heb ik echter hetzelfde probleem. Wat nu?

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is de batterij zo leeg dat de telefoon niet meer kan opstarten. Laad de telefoon op en druk +- 20 seconden op de power knop eventueel met een volume knop ingedrukt. Werkt dit niet, neem contact op met de verkoper

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je deze eens proberen af te spelen met MX speler uit de play store (na installatie krijg je de keuze met welke app je wil afspelen, druk in eerste instantie op eenmalig om het te proberen). Werkt het zet dan bij de volgende keer afspelen deze op altijd.
Werkt MX speler ook niet, maak dan een goede backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je volume instellingen wel goed staan neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Chrome zou via de play store te verwijderen moeten zijn. De standaard apps kun je meestal verwijderen via instellingen - apps - apps beheren. Maar let wel op, als deze op de achtergrond samenwerken met andere apps kan dit ook voor problemen zorgen. Maak dus eerst een backup van je gegevens. Met een fabrieksherstel kun je eventueel verwijderde standaard apps weer terugzetten. Kunnen de apps niet verwijderd worden, dan is er maar een manier over, een custom rom erop zetten zonder deze apps. Dit is erg risicovol en we kunnen dit op deze site niet uitleggen, maar als je wat technisch bent kijk dan eens op http://forum.xda-developers.com/m4-aqua/development

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - geluid bij de tril intensiteit, daar zou ook de "haptic feedback/trillen" moeten staan

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kun je wel andere geluiden afspelen? Zo niet, dan is de speaker defect en moet deze gerepareerd worden. Kan dit wel, maak dan een backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je je toestel al eens uitgezet en de simkaart erin en eruit gehaald en opnieuw opgestart?

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer na het opladen eens lang de power knop in te drukken en dan ook een volume knop in te houden. Gaat het toestel dan aan, dan is de batterij zo laag gegaan dat het toestel in een beschermende modus is gekomen. Laat je telefoon nooit helemaal leeg lopen, dit is niet goed voor de batterij

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup en voer een fabrieksherstel uit. Werkt het dan nog niet, neem dan contact op met de verkoper of fabrikant

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem bij twijfel contact op met de verkoper, er is geen softwarematige aanpassing voor zover ik weet.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb dat ook ik w8 dan gewoon een nachtje en dan kan de speaker weer voluit!

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is in ieder geval geen standaard optie op android. Dus ik denk dat het alleen mogelijk is met een bepaalde launcher die dit ondersteunt. (wellicht dat er in de play store iets is te vinden)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het goed is kun je door kort op de power knop te drukken het scherm weer activeren.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik heb hetzelfde probleem, even de power knop indrukken helpt niet.
helaas.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan niet standaard, dus je zult een app moeten zoeken die dit voor je kan doen.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ok dank, welke app kan ik hiervoor gebruiken?

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is de normale werking. Op de nummers staan ook letters. Deze kun je gebruiken om de naam te spellen. Wil je toch normaal zoeken ga dan naar je contactenlijst en type de naam van de persoon die je wil bellen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er zijn toestel globale instellingen via instellingen - geluid(en) en app specifieke instellingen,bijvoorbeeld bij de SMS app.
Open de SMS app en druk op de menu toets. Daar zou je extra instellingen moeten kunnen vinden voor meldingen.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is er wellicht iets mis met de sd kaart (vooral omdat deze ook opnieuw opstart). Haal de sd kaart eruit en plaats deze in een kaartlezer (computer). Maak een backup, formatteer je kaart in de telefoon via instellingen - opslag en zet daarna je backup weer terug. Vaak werkt het dan weer naar behoren

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk op http://www.mobiele-gsm.be/sony/xperia-m4-aqua/los-toestel (ook bovenin te bereiken via BE en daarna op los toestel) . Dit zijn de prijzen van webwinkels, dus niet van fysieke winkels. Daar krijgen we niets van door

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan binnen de camera app. Zoek de instellingen binnen de app en zet de standaard opslag locatie op sd kaart.
Kijk ook eens bij instellingen - opslag. Wellicht dat je daar de reeds genomen foto's kan verplaatsen naar de sd kaart

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kun je wel andere tonen afspelen of muziek? Zo ja, dan is je speaker nog goed, zo niet neem contact op met de verkoper. Anders probeer dan een backup te maken en voer een fabrieksherstel uit

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Soms is er een aparte functie in een menu bij de instellingen (LED indicator). Soms is het binnen een app in te stellen. Verder zijn er ook apps die je kunnen helpen zoals lightmanager
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koo.lightmanager

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Lijkt op een foutje. Je kunt wel via instellingen - geluid kijken of je het volume kunt aanpassen. Je kunt nog proberen opnieuw op te starten of een backup maken en dan een fabrieksherstel uit te voeren

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt wel zonder sd kaart een standaard geluid kiezen voor whatsapp. Dit kan binnen de app zelf bij de instellingen - meldingen. Wil je een eigen mp3 gebruiken dan heb je inderdaad een sd kaart nodig. Deze is los te kopen.

Het geluid harder zetten kan via de instellingen - geluid. Als deze op de max staat is deze denk ik niet harder te krijgen

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?