Alcatel One Touch Idol Ultra 6033

Alcatel One Touch Idol Ultra 6033 Black 63%
One Touch Idol Ultra 6033: Android 4.1, 8 megapixels, dual-core, UMTS(3G)/HSUPA(3.75G), Smartphone, FM-radio, WiFi, GPS, 4.6 inch touchscreen, superscherp scherm

De One Touch Idol Ultra 6033 is een mobiele telefoon uit de middenklasse.
Met deze telefoon kun je aardig uit de voeten. Heb je de knoop doorgehakt en wil je deze Alcatel in je handen kunt houden? Neem dan snel eens een kijkje bij de abonnementen of losse toestellen en zoek het abonnement uit wat bij je past!

Lees meer...

Wat vind je van deze mobiel? Deel het op facebook of twitter.
Geef aan waarom je de One Touch Idol Ultra 6033 bekijkt

De Alcatel One Touch Idol Ultra 6033 heeft nog geen beoordelingen. Heb jij deze telefoon? Deel dan je mening over deze telefoon en help andere bezoekers van mobiele-telefoons.nl bij het maken van hun keuze.

Beoordeel nu als eerste deze telefoon
Totaal:
Megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een vraag over de One Touch Idol Ultra 6033


Hier is het mogelijk om uw vraag te plaatsen over de One Touch Idol Ultra 6033. Bekijk eerst of uw vraag al is beantwoord! Dit kan zowel bij de veelgestelde vragen staan als bij de reeds beantwoorde vragen van bezoekers.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

Mocht u een antwoord ontvangen en deze omvat handelingen die u zou moeten uitvoeren op uw telefoon of tablet, bent u zelf verantwoordelijk voor opvolging en eventuele gevolgen hiervan.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Heb je een vraag?

bekijk eerst of uw vraag al is beantwoord Als je vraag binnen 24 uur is verwijderd, is deze al eerder beantwoord. Lees dan de veelgestelde vragen.
Heb dan je een vraag over de One Touch Idol Ultra 6033? Stel hem dan hier

Wil je een vraag stellen?

Shiny White

Vragen van bezoekers

Kijk bij instellingen - toestelinfo en druk op controleren op updates. Je kunt dit ook op automatisch zetten. Dan krijg je een melding als er een update is.

2 maanden and 3 weken geleden

Wil je een antwoord plaatsen?

Volgens mij is dit standaard bij een aantal keyboards. Dit is om te switchen tussen verschillende invoermethoden. Sleep de balk omlaag en zet een van de invoermethoden uit en start opnieuw, hopelijk kom je dan van de melding af. Heb je opnieuw opgestart en doet je keybord het niet, dan heb je de verkeerde uitgezet. Ga naar instellingen - talen en invoer om het te verwisselen.

4 maanden and 2 weken geleden

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt ook het netwerk handmatig kiezen in het zelfde menu als de roaming optie is ook een mogelijkheid om dit te doen. Verder kan het ook gewoon een verkeerde melding zijn. In dat geval kan het wellicht opgelost worden met een update

4 maanden and 4 weken geleden
Handmatig geprobeerd is ook niet gelukt,en een update word niet meteen gevonden!kan je mss een link plaatsen ?

4 maanden and 4 weken geleden

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het ALTIJD bij diverse verschillende wifi punten hetzelfde werkt is het een software fout in de telefoon. Heb je al gekeken voor een update? Deze kan foutjes oplossen. Als het SOMS is, ligt het wellicht aan het protocol of de sterkte van het signaal. Daarnaast kan de wifi module op de telefoon ook slecht zijn. In dat geval moet het gerepareerd worden.

6 maanden and 6 dagen geleden
Bij mij staat er heletijd een fout bj de wifi

1 maand and 3 weken geleden

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer het eens zonder beveiliging. poort: 25. Niet iedere mailserver ondersteunt SSL/TLS
Je kunt voor ondersteuning het beste de klantenservice bellen, want fouten in de emailinstelling of problemen met verbinden met de mailserver ligt bijna nooit aan de telefoon.

8 maanden and 3 weken geleden
Bij mijn Alcatel krijg ik mijn wifi verbinding niet aan. Hij vindt de toegangspunten wel en ook het wachtwoord is oke, maar dan treedt er een verificatiefout op. Wat kan ik doen om dit goed te krijgen?

De verificatiefout treedt niet alleen hier thuis op, maar ook bij wifi verbindingen buitenshuis.



6 maanden and 6 dagen geleden

Wil je een antwoord plaatsen?

Veelgestelde vragen

Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.
Alcatel One Touch Idol Ultra LCD & Touchscreen Reparatie

Alcatel One Touch Idol Ultra LCD & Touchscreen Reparatie

Heeft u een Alcatel One Touch Idol Ultra met gebroken glas en defecte LCD? - Als de telefoon ziet er...

214,90 (prijs incl verz kosten)

Alcatel One Touch Idol Ultra Waterschade Reparatie

Alcatel One Touch Idol Ultra Waterschade Reparatie

Als u pech had dat uw Alcatel One Touch Idol Ultra in het toilet valt, of u misschien aan het zwemme...

37,30 (prijs incl verz kosten)

Alcatel One Touch Idol Ultra Diagnose

Alcatel One Touch Idol Ultra Diagnose

Alcatel One Touch Idol Ultra Diagnose

17,90 (prijs incl verz kosten)

Probeer deze apk te installeren https://www.dropbox.com/s/aqsc14m3uvjla25/Ziggo%20TV.apk

Als de link niet meer werkt is deze wellicht bijgewerkt. Het originele bericht (engels) staat op deze pagina van xda-developers

Werkt deze oplossing niet? Dan zul je helaas nog moeten wachten tot Ziggo de app update en aanpast voor jouw toestel.

Werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Deze vraag komt vaak langs. Omdat elke uitvoering van elke fabrikant van Android heel anders kan zijn, kunnen we hier alleen algemeen advies geven.

Het is heel goed mogelijk dat deze optie NIET is aangezet door Alcatel op dit toestel. Er zijn maar een aantal merken en modellen waar dit wel standaard mee mogelijk is. Je kunt de optie vinden onder instellingen - applicaties/applicatiebeheer - gedownloade apps en druk op een van je gedownloade apps. Als de optie [verpl. naar SD kaart] of [verpl. naar apparaatopslag] er niet bij staat of grijs is, is het niet mogelijk. Dit kan ook nog eens per app verschillen!

Is deze optie voor alle apps uitgeschakeld of grijs en wil je dit toch voor elkaar krijgen dan kun je AppMgr III(voorheen App2Sd) proberen uit de play store. Het kan zijn dat als de app niet werkt, deze niet geschikt is voor jouw toestel als deze niet is geroot. Om root toegang tot het apparaat te krijgen kun dit zelf opzoeken via http;//forum.xda-developers.com of Google. We beantwoorden op deze site geen vragen hierover en een root kan risicovol zijn voor het toestel/garantie.

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar instellingen -> spraakoproep (kan ook bellen heten) -> aanvullende instellingen -> id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

Haal je router even van de stroom, controleer het punt waarmee je verbinding wil maken, of het de juiste is, en controleer bij invoer van het wachtwoord op hoofd en kleine letters. Verificatiefouten komen het meest voor bij slechte verbinding, onjuist ip-adres, verkeerd toegangspunt of verkeerd wachtwoord.

Als dit nog niet lukt, wordt het wat technischer. Download WiFi Analyser uit de play store en controleer of het signaal goed is en of het niet te druk is op het kanaal (ivm signalen van de buren).
Ga verder na of je een protocol op de router gebruikt die compatibel is met je toestel, bijvoorbeeld WPA2. Sommige toestellen kunnen niet omgaan met de allernieuwste protocollen.

Controleer of er een update is van je router, het kan zijn dat deze een nieuwe versie nodig heeft om connectie te maken met nieuwe apparaten.
Het kan zijn dat je router snel een verbinding wil verversen, loot de TTL instellingen na. Ook kun je kijken of een vast ip adres in te stellen is voor jouw telefoon, zodat andere apparaten niet de verbinding over willen nemen en je telefoon in de war raakt.
Deze app kan je helpen met vast ip adressen.

PS: We hebben ook wel eens te maken gehad met iemand die een UPC horizon box had die niet goed was ingesteld (oude inruil box van andere klant). Deze box kon geen WiFi aanleggen en moest vervangen worden.

Ga naar instellingen - draadloos en netwerken - mobiel netwerk en zet pakketgegevens uit.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij zelf en je gebruik

Hieronder staan drie manieren om je batterij statistieken te resetten. Dit zal verder niet helpen om je batterij langer mee te laten gaan. Als iemand anders dit tegenspreekt of tegen je heeft gezegd hebben ze het bij het verkeerde eind. In principe is de eerste methode de enige juiste methode om je batterij statistieken te resetten.

Er zijn 3 manieren

1) Laad de batterij op tot deze bijna vol is. (Dit reset de batterij gegevens). Blijft de telefoon steeds op een lager percentage hangen bij vol opladen, doe dan een fabrieksherstel.

2 ) Heb je een gerootte telefoon dan kun je Battery calibration apps gebruiken uit de play store of door deze los te installeren.

3) Handmatig /data/system/batterystats.bin verwijderen (hier heb je ook root toegang voor nodig)

Handige tips

Accu's mogen niet 100% ontladen worden omdat dan ze dan onherstelbaar defect kunnen raken. Bij gebruik in elektronische apparatuur is dat niet snel het geval omdat het product uitschakelt zodra het energieniveau te laag is. Dit zal niet vaak voorkomen omdat het toestel vaak automatisch uitschakeld bij een laag niveau.

Gebruik altijd de originele lader. Iedere accu is uniek en heeft een eigen voltage en vermogen. Heb je toch een vervangende lader? Bij opladen met een lader die niet precies dezelfde eigenschappen heeft als je originele lader kan het zijn dat dit effect heeft op de levensduur van je batterij.

Accu's voor mobiele telefoons en tablets slijten. Ook al gebruik je deze niet. Bij normale omstandigheden verliezen ze ongeveer 20% van de capaciteit. Wordt je telefoon of omgeving vaak erg warm, dan kan het zijn dat deze nog sneller slijten. De levensduur komt daardoor uit op gemiddeld drie tot vijf jaar.

Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Gebruik de app Wifi statIc om je te helpen bij het opzetten van een statisch IP adres voor je toestel


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Om je eigen ringtones, alarmen en meldingen te krijgen kun je op de SD kaart een mapje media aanmaken. Zet daarin 3 mapjes. ringtones, notifications en alarms. Zet in het mapje van je keuze je mp3 of ander geluidsbestand en deze moet in de lijst van ringtones, meldingen of alarmen terug komen. Lukt het niet, kopieer dan de 3 mapjes naar de hoofdmap van de sd kaart.

Waarschijnlijk wordt de Alcatel One Touch Idol Ultra 6033 wel ondersteund.

Klik hier om meer informatie te krijgen over de compatibiliteit met uw toestel!

Heb je problemen met Whatsapp? Kijk dan op Whatsapp.com er staat een hele lijst met veelgestelde vragen over deze app.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Skype is beschikbaar voor diverse platformen waaronder Android, iOS, Windows Phone en Blackberry. Bekijk de link of je skype kunt draaien op jouw toestel. Skype for mobile

Gelukkig hebben wij een handleiding voor je gevonden van een soortgelijk toestel: Bekijken
Ga naar menu - instellingen - apps - alle apps (alles) - druk op google play store - dan cache/buffer verwijderen en gegevens wissen - reboot de telefoon en het zou weer moeten werken.
Werkt het niet verwijder dan ook de cache bij Google Service Framework in dezelfe app lijst
Net gekocht?

Bij het kopen van een losse One Touch Idol Ultra 6033 in Nederland kun je binnen een aantal dagen aanspraak maken op de wet kopen op afstand.

Als u iets koopt op afstand, gaat u niet naar een echte winkel. U koopt dan iets via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. Bij kopen op afstand zijn u en de verkoper op geen enkel moment bij elkaar in de buurt. In de wet staat dat u zeven werkdagen bedenktijd krijgt als u een product op afstand koopt. U kunt het product dan thuis bekijken en bedenken of het product echt wel is wat u wilt hebben. Wilt u het product toch niet hebben? Dan kunt u uw geld terugkrijgen als u het product tijdens de bedenktijd terugstuurt. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn.

Wel gekocht in een winkel? Ga dan langs bij de winkel of bel de verkoper op.
Meer informatie over kopen op afstand

One Touch Idol Ultra 6033 hardware of software defect binnen een jaar

Wettelijke garantie heb je altijd gedurende de eerste 6 maanden. Extra garantie kan een winkelier of fabrikant vrijwillig aanbieden.
Koopt u een product en gaat het product binnen zes maanden kapot? Of is er iets mis met het product? Dan hoeft u niet aan te tonen hoe het product is kapot gegaan. De verkoper moet bewijzen dat dit uw schuld was. Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was.
Binnen een jaar heb je vaak winkelgarantie (hangt af van de winkel). Je kunt dan je product terug brengen naar winkel, want met deze partij heb je een verkoopovereenkomst gesloten. Heb je dit product online gekocht, dan moet je contact opnemen met de online winkel. Lees goed de garantie voorwaarden! Als het defect namelijk niet binnen je garantie valt kost het je onderzoeks en reparatie kosten.
Voor software fouten gaat garantie puur om de software welke door de provider/fabrikant erop is gezet.

One Touch Idol Ultra 6033 hardware defect binnen twee jaar

Als de hardware defect is na een jaar en binnen twee jaar kun je vaak alsnog aanspraak maken op de garantie. Je kunt niet meer in de winkel terecht, maar moet contact opnemen met de fabrikant. Lees goed de garantievoorwaarden, want dit wordt na een jaar gebruik niet zomaar toegekend. Je moet goed kunnen aantonen wat het defect is en waardoor dit is ontstaan, dit kan ook onbekend zijn natuurlijk.
Voor software fouten gaat garantie puur om de software welke door de provider/fabrikant erop is gezet, ze mag een geen geval aangepast zijn (custom roms etc).

* 6 maanden op batterijen, opladers en headsets

Meer lezen over garantie

Tips over val-, stoot-, druk- of waterschade

Niet liegen over het defect! Als je toestel in het water is gevallen, kan het zijn dat er binnen in het toestel een aantal indicatoren zitten die verkleurd zijn. De fabrikant of reparateur kan dit zien. Het is daarnaast moeilijk tot niet aan te tonen dat je beeldscherm uit zichzelf is gebroken. De fabrikant of reparateur zal dit nooit onder garanie repareren.

Tips over software

Heb je een zogenaamde custom rom geinstalleerd of andere aanpassingen gemaakt die niet vallen onder normaal gebruik, dan heb je geen recht op garantie als je toestel daarna niet meer werkt.

Tips over eventuele simlocks

Haal je de simlock eraf zonder tussenkomst van de provider vervalt vaak je garantie omdat de software wordt aangepast om de simlock te omzeilen. Het erafhalen van een simlock is verder niet verboden.

Wil je meer informatie over je garantie of er aanspraak op maken

Zorg dat je je aankoop-bon of betaalbewijs bij de hand hebt en neem contact op met de verkopende parij of fabrikant. Lees op de website van de verkoper of fabrikant wat je moet doen en lees goed de garantievoorwaarden voor je contact opneemt.

MobieltjesDokter (voorheen Simlock.nu) is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het repareren van mobiele telefoons en aanverwante producten.

Door onze serieuze werkwijze door de jaren heen, hebben wij de mogelijkheid gekregen om dealer te worden van originele onderdelen van verschillende A-merken. Echter, soms zijn er alternatieve onderdelen die naar onze mening net zo goed presteren. Deze onderdelen worden uitvoerig door ons getest alvorens wij deze aanbieden.

Hiernaast voeren wij onze diensten met véél zorg uit. Immers, als u tevreden bent met het geleverde zult u dit door vertellen aan uw relaties, zodat zij in de toekomst ook diensten zullen afnemen bij MobieltjesDokter.

  • Lage verzendkosten: € 5.99 (NL)
  • Standaard 3 maanden garantie
  • Geen onderzoekskosten
  • Kennis van zaken
  • Online reparatie aanmelden
Ga naar MobieltjesDokter

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamT-Mobile Internet
APNinternet
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC16 Let op: gebruik je een Orange-simkaart, voer dan 20 in.
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies T-Mobile Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamVodafone Internet
APNlive.vodafone.com
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamvodafone
Wachtwoordvodafone
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC04
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Vodafone Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamVodafone Zakelijk
APNoffice.vodafone.nl
Proxy192.168.251.150
Poort8799
Gebruikersnaamvodafone
Wachtwoordvodafone
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC04
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Vodafone Zakelijk en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamSizz Internet
APNlive.vodafone.nl (voor zakelijk is dit: office.vodafone.nl)
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamvodafone
Wachtwoordvodafone
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC04
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Sizz Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamHi Internet
APNportalmmm.nl
APN voor 4GKPN4G.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Hi Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamTele2 Internet
APNinternet.tele2.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC02
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Tele2 Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamKPN Internet
APNportalmmm.nl Voor prepaid: prepaidinternet
APN voor 4GKPN4G.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies KPN Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken en zet roaming aan -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamTelfort Spot
APNinternet
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC12
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Telfort Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamBen Internet
APNinternet.ben Voor prepaid: basic.internet.ben.data
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC16
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Ben Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
Naamhollandsnieuwe Internet
APNdata.dataxs.mobi
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC04
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies hollandsnieuwe Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamZiggo Mobiel
APNziggo.dataxs.mobi
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC04
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Ziggo Mobiel en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp
Meer informatie over Ziggo Wifi spots

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamUPC
APNupc.dataxs.mobi
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC07
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies UPC en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamAH Mobiel Internet
APNmultimedia.ah.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC12
Verificatietypeleeg
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies AH Mobiel Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten
Let er verder op dat roaming ingeschakeld moet zijn.

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamBliep
APNinternet
Proxy193.113.200.195
Poort8080
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC16
VerificatietypePAP
Type toegangspuntipv4 of internet als die optie er niet is
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Bliep en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamSimyo Internet
APNinternet
Proxyleeg
Poort5080
Server0.0.0.0
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet of default
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Simyo Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet gebruik de Tweakker app

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamLyca Internet
APNdata.lycamobile.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC09
Verificatietypegeen
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Lyca Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamRabo Mobiel Int.
APNRabo
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Rabo Mobiel Int. en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamSimpel Internet
APNinternet.access.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC16
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Simpel Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamYoufone
APNportalmmm.nl (Blackberry.net voor blackberry)
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Youfone Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de Youfone(KPN) toestelhulp pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamOrtel
APNportalmmm.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntinternet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies KPN Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de toestelhulp

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamLebara
APNmultimedia.lebara.nl
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC204
Mobiele netwerkcode MNC12 of 08
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Lebara en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamProximus Internet
APNinternet.proximus.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC01
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Proximus Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamTelenet Internet
APNtelenetwap.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC05
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Telenet Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet neem contact op met de klantenservice van Telenet

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamMobistar Internet
APNmworld.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC10
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Mobistar Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamBASE Internet
APNgprs.base.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC20
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies BASE Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld *Invoer
NaamMobiel Internet
APNweb.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamweb
Wachtwoordweb
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC20
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Mobiel Internet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Scarlet moet de dienst te activeren. U kunt een verzoek doen via onze klantenservice: 0900-235 1650 op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur.
Stuur een SMS met de tekst internet vanaf uw eigen toestel naar nummer 1300
U ontvangt een SMS en selecteert "installeren". Alsdit niet werkt zijn hier de handmatige instellingen.

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Let op! We zijn er niet zeker van dat deze gegevens compleet zijn, maar zo staan ze op de website van scarlet + aanvullingen van andere sites

Veld *Invoer
NaamScarlet
APNinternet.bmbpartner.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamleeg
Wachtwoordleeg
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC01
VerificatietypePAP
Type toegangspuntdefault
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Scarlet en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Gegevensverbinding aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Let op! We zijn er niet zeker van dat deze gegevens compleet zijn, maar zo staan ze op de website van scarlet + aanvullingen van andere sites

Veld *Invoer
NaamCarrefour
APNcarrefourdata.be
Proxyleeg
Poortleeg
Gebruikersnaamcarrefour
Wachtwoordcarrefour
Mobiele landcode MCC206
Mobiele netwerkcode MNC20
Verificatietypeniet instellen
Type toegangspuntleeg laten
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Carrefour en vink deze aan.
* Dit zijn de standaard velden, ze kunnen anders heten of andere opties bevatten

Lukt dit niet kijk dan eens bij de klantenservice pagina

Gebruik de app tweakker om je te helpen bij het opzetten van een mobiel netwerk of MMS.
Je kunt ook op de website an de provider kijken of er een toestelhulp is voor een soortgelijk toestel


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Op zoek naar geheime codes voor de Alcatel One Touch Idol Ultra 6033. We hebben ze hier!
Zorg er wel voor dat je zorgvuldig omspringt met deze gegevens. Foute instellingen kunnen leiden tot een verkeerde werking. Het kan zijn dat sommige codes op jouw toestel niet werken. We proberen deze wel om de paar maanden bij te werken.

Algemene codes (werken niet op alle toestellen)
*#06#Toon de IMEI code
*#*#4636#*#*Extra informatie over telefoon, gebruik, WiFi en batterij:
*#*#8255#*#*De GTalk service monitor
*#*#225#*#*Het aantal festiviteiten en evenementen in uw agenda
*#*#36245#*#*Email debug informatie
*#*#426#*#*Google Play debug informatie
*#*#759#*#Google Partner Setup zien
*#*#3264#*#*RAM Memory gegevens
*#*#232331#*#*Bluetooth test
#*#232337#*#Bluetooth adres
*#*#1472365#*#*Geheime GPs test
*#*#1575#*#*GPS test
*#*#0842#*#*Tril en verlichting test
*#*#0588#*#*Nabijheid sensor test
*#*#2663#*#*Touchscreen test
*#*#0289#*#* of *#*#0673#*#*Audio test
*#*#197328640#*#*Service Modus
*#0*#Service Modus (nieuwere toestellen)
*2767*3855#Formatteren van het toestel (let op, dit wist gegevens!)
*#*#7780#*#*Fabrieksherstel (let op alle persoonlijke gegevens zijn weg)
*#*#273282*255*663282*#*#*Multimedia backup
*#*#4636#*#*Telefooninformatie
*#*#34971539#*#*Gedetailleerde camera informatie
*#301279#HSDPA/HSUPA control menu
*#*#8255#*#*GTalk Monitoring
*#*#0283#*#*Packet Loopback test
*#*#0*#*#*LCD Display test
*#9090#Diagnostische configuratie
*#872564#USB Logging Control
*#9900#Systeem Dump
*#*#8351#*#*Voice Dialing Logging Modus aanzetten
*#*#8350#*#*Voice Dialing Logging Modus uitzetten
*#*#7594#*#*Power knop gedrag bewerken

Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Alcatel One Touch Idol Ultra 6033 vragen en antwoorden. We doen ons best je te kunnen helpen