Huawei Ascend G6 LTE vragen en antwoorden

Ascend G6 LTE 48%
Deze telefoon is niet op voorraad
Huawei Ascend G6 LTE: Android 4.3, mei 2014, 8 megapixel camera, Snapdragon 400 MSM8926, quad-core, dun, HSPA+/4G (tot 150 Mbit/s), 8 GB interne opslag, 1GB RAM, 4.5 inch, HD scherm (244 ppi)

De Huawei Ascend G6 LTE scoort 4 uit 5 gebaseerd op 5 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Huawei Ascend G6 LTE
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Ascend G6 LTE


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Ascend G6 LTE.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Hi Suite. Daarmee kun je backups maken, op de telefoon kijken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Er zijn meer mensen die moeite hebben met de nieuwe weergave in EMUI 3.0. Eventueel zou je terug kunnen naar een standaard launcher via "apps beheren - standaard-apps beheren - lanceren" en dan een andere launcher kiezen (of zet emui van standaard af).


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

Zorg dat je het landnummer voor het nummer plaatst. Voor Nederland is dit +31, voor Belgie +32.
Het nummer wordt dan +316 1231231 of +326 1231231 ipv 06 1231231. Dan zouden de contacten weer te zien moeten zijn op de telefoon bij inkomende gesprekken.

Importeer je contacten naar de telefoon (via de contacten app - menu toets) en verwijder deze van de simkaart

Ga naar 'Instellingen' Scroll naar 'Slimme assistentie' Druk op 'Meer' Druk op 'Modus Touch-Uitschakelen'

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Ascend G6 LTE eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Hi-Suite van de website van Huawei Hi Suite Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of je telefoon met de pc koppelen


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Ascend G6 LTE? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Ja en nee, Er zijn er veel te vinden via Google +- 20 euro, het nadeel is wel dat je het juiste gereedschap moet hebben om de telefoon te openen en de juiste kennis om deze te vervangen. Ik heb alleen een Russische video gevonden die dit toestel uit elkaar haalt https://www.youtube.com/watch?v=TTCEvcZulq8

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - apps (apps beheren). Zoek de contacten app/proces. Druk erop en dan op cache/buffer wissen en probeer het opnieuw. Dit is niet iets dat je zelf kunt veroorzaken, komt door een software/schrijf foutje

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem contact op met de verkoper als de speaker defect is

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een fabrieksherstel uit te voeren als dit proces niet stopt

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat denk ik niet, ik raad je aan om een goede backup te maken en een fabrieksherstel uit te voeren. Werkt het dan nog niet naar behoren, neem contact op met de verkoper om dit te laten herstellen. Leg dan ook uit dat je al een fabrieksherstel hebt uitgevoerd.

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hallo,
Elke keer doet mijn zaklamp het niet heel soms kan ik hem aantikken maar wat is er dan of wat kan ik eraan doen nogal vervelend geen lamp in het donker


8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je een actieve bluetooth verbinding hebt met de auto kun je vaak nog meer toestemmingen geven oa voor media en telefoonboek via instellingen - bluetooth.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
als ik de clean master wil installeren krijg ik al geheugen is vol en er staat niets op al wat er af kan is er af

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
als ik de clean master wil installeren krijg ik al geheugen is vol en er staat niets op al wat er af kan is er af ik heb de Huawei G 6

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens bij antwoord 2 kijken of Huawei suite je toestel kan herstellen.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - applicaties/apps (naam verschilt wel eens en zit soms in een submenu) en zoek je contacten app. Druk erop en dan op cache/buffer wissen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt ook eens kijken op de website van huawei als deze niet via HiSuite (antwoord 2 veelgestelde vragen) of via instellingen - toestelinfo te vinden is

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
voor mijn loopprogramma heb ik de gps nodig, bij het starten blijft de gps hangen op "gps calibreren", ik heb reeds gezocht in de gsm en internet naar oplossingen, maar vind helaas niets. Wat kan ik doen zodat de GPS terug werkt?

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is er iets mis met de simkaart. Je kunt wellicht eens een vervangende simkaart vragen aan de provider.
Het kan verder ook een software fout zijn. Maak dan een backup en voer een fabrieksherstel uit.
Mocht dit beide niet helpen, dan is er meer aan de hand en kun je contact opnemen met de verkoper of fabrikant. Leg dan goed uit wat je al hebt gedaan. Waarschijnlijk zullen ze dan je toestel repareren

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kan een software of batterij probleem zijn. Maak in ieder geval een backup van alles (antw 2 veelgestelde vragen). Voer daarna een fabrieksherstel uit (antw 1). Dan kun je software problemen uitsluiten. Werkt de telefoon dan nog niet goed, neem dan contact op met de verkoper om het toestel te laten repareren

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij fouten en reparaties (tabblad op deze pagina)

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Controleer de instellingen van je toegangspunt (zie tabblad 3g instellingen en wifi) en start na invoer je telefoon opnieuw op

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan bijvoorbeeld aan de speaker liggen. Als deze defect is komt er geen geluid uit. (ook niet bij afspelen muziek). Als dat wel werkt, maak dan een backup met de software van Huawei en voer een fabrieksherstel uit.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is de eerste keer dat ik deze melding doorkrijg. Dus ik weet het ook niet zeker, maar het lijkt erop dat een ander proces in de weg zit bij het bellen. Wellicht kun je eens kijken of je wat processen kunt sluiten via instellingen - apps (applicatiebeheer). Of bij instellingen - batterij kijken of er apps tussen staan die veel verbruiken van je batterij (en dus in de weg kunnen zitten).

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

1) Ja dit moet mogelijk zijn. Bij het bewerken van een telefooncontact (contacten app - druk op een contact - bewerken) zou je een foto moeten kunnen instellen. Vaak staat er een silhouette waar, als je er op drukt, deze kunt aanpassen. Kun je niets aanpassen, dan staat het contact op de simkaart. Druk dan in de contacten app eerst op menu - import van simkaart
2) Er zijn diverse layouts, maar niet altijd bij het standaard toetsenbord. Je kunt swiftkey eens proberen uit de play store, deze is erg aanpasbaar.
3) Ga naa instellingen - datagebruik/dataverbruik en daar zie je een grafiek. Verder kun je aangeven wanneer je abonnement ingaat en hoeveel data je kunt verbruiken. Dan krijg je een melding als je (bijna) op je limiet zit

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan diverse oorzaken hebben. Als de koppeling (volgens de handleiding van de auto) wel werkt, maar je krijgt geen telefoonboek. Dan kun je kijken bij de instellingen van je actieve bluetooth verbinding en extra profielen aanzetten.
Als er geen koppeling mogelijk is, dan kan het liggen aan de compatibiliteit. Over het algemeen zit de limiet bij de autoradio/carkit en niet op de telefoon. Zorg dus dat de software van de auto ook geupdate is.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk ook eens of je SMS centrale goed staat (zie antwoord over foutcode 28 veelgestelde vragen). Anders raad ik je aan om contact op te nemen met de provider.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al de router eens opnieuw opgestart en/of het kanaal veranderd op de router. Het kan zijn dat het druk is in jouw wijk en dat het signaal wordt onderdrukt.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Huawei is de enige die dit kan aanpassen met een volgende update. Bel de hotline: 09001100888 en geef je klacht door

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt eens kijken bij de instellingen van de camera app zelf. Helaas heb ik geen pasklare handleiding, want deze camera apps zijn bijna altijd op maat gemaakt voor het toestel (en dus allemaal net even anders)

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt bij de pagina mobiele gegevens bij de instellingen het type verbinding aanpassen van 4G/LTE naar 3G/UMTS/WCDMA

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie: https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands/posts/842877945779317

Heb je geen facebook, dan is dit de oplossing die door de gebruiker zelf is voorgedragen:

veel problemen gehad om de update te installeren omdat ik eerst een foutmelding kreeg ' pakket controlesom fout' maar blijkbaar moet de geheugenkaart eerst volledig leeg worden gemaakt

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zoe antwoord 1 veelgestelde vragen

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt eens kijken of je opnieuw de verbinding kunt opzetten. Bij aanhoudende problemen kun je eerst kijken of het opnieuw opstarten van de router werkt. Werkt dit ook niet maak dan een backup en doe een fabrieksherstel

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij je belscherm (waar je een nummer in kunt voeren) kun je op menu - oproepinstellingen drukken, daarna op de blokkeer lijst om te kijken of een nummer is geblokkeerd.
Bij sms/berichten app kun je op menu drukken en daar de blokkeerlijst bekijken.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik wil de foto's eraf halen en kopieren


9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Met 2 vingers scrollen, dubbel drukken om te selecteren.
Ga dan naar instellingen - toegankelijkheid en ze de functie die je aan hebt gezet uit.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zet dan bij de apps die ook tril meldingen geven specifiek via de instellingen de tril uit.

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is de applicatie vastgelopen. Als deze dit blijft aangeven kun je via instellingen - applicaties de google agenda vinden, druk erop en dan op cache/buffer wissen

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer toch binnen te komen met faceunlock. Daarna verander je de beveiliging van het vergrendelscherm naar alleen vegen. Maak ook gelijk een backup met hi-suite. Mocht er toch een code worden gevraagd kijk dan bij antwoord 1 veelgestelde vragen

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik kan dat niet want dan moet ik die code ingeven dat ik niet weet. kan je geen andere code vragen via email?

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Nee, dit is een door jou ingevulde code, die weet niemand anders behalve jij. Zie antwoord 1 veelgestelde vragen. Er is geen andere oplossing helaas

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ontvangen SMS berichten worden al opgeslagen als je deze ontvangt. Verder kun je in de play store zoeken naar SMS backup om er een kopie van te maken. Er zijn diverse apps, allemaal werken ze iets anders. Backup naar sd kaart of naar een email adres zijn bijvoorbeeld opties

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak eerst een backup (zie antw 1 veelgestelde vragen).
Kijk eens onder instellingen - batterij/accu of er een proces is dat veel stroom verbruikt (en dus ervoor kan zorgen dat je telefoon te warm wordt). Is daar een proces die er echt uit springt, dan kun je die eens proberen af te sluiten.
Verder kun je ook nog een fabrieksherstel uitvoeren om zeker te weten dat je geen foute apps hebt draaien die dit kunnen veroorzaken.
Bij aanhoudende problemen kun je contact opnemen met de verkoper om het toestel om te ruilen of te laten repareren.


9 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?