Acer Liquid Jade vragen en antwoorden

Liquid Jade 44%
Deze telefoon is niet op voorraad
Acer Liquid Jade: Android 4.4, juli 2014, 12.8 megapixel camera, MT6582, quad-core, dun, HSPA+, 8 GB interne opslag, 1GB RAM, Dual SIM, 5.0 inch, HD scherm (293 ppi)

De Acer Liquid Jade scoort 3.8 uit 5 gebaseerd op 3 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Acer Liquid Jade
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Liquid Jade


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Liquid Jade.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Ga als volgt te werk om de Snelle modus uit te schakelen (dit is ruim vertaald en niet getest):

  1. Veeg omlaag vanaf de bovenkant van het scherm om de notificatiebalk te openen.
  2. Tik op het pictogram Instellingen rechtsonder in de hoek van het scherm.
  3. Voer je wachtwoord/pincode in als hierom wordt gevraagd
  4. Tik op OK.
  5. Tik op het pictogram Instellingen rechtsonder in de hoek van het scherm.
  6. Tik op Snelle modus afsluiten of kies de standaard modus

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Liquid Jade eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

Internet op een of beide simkaarten

De meerderheid van de oudere DUAL SIM telefoons hebben een 3G/4G en GSM SIM-kaartsleuf als het primaire slot en een GSM-Only SIM-kaart slot als tweede slot. Dit betekent dat je slechts met één SIM een 3G of 4G-verbinding kan gebruiken, en de andere ondersteund alleen een 2G-signaal. Zolang je niet van plan bent om op beide SIM kaarten Internet te gebruiken zit je goed. De 3G/4G-simkaart-slot is vaak gemarkeerd met een "W" of "LTE", de 2G SIM-kaart is vaak gemarkeerd met een "G".
De modernere DUAL SIM toestellen ondersteunen vaak een data verbinding op beide sim slots. Je gebruikt data on één SIM kaart, maar je kunt via de instellingen makkelijk wisselen.

Twee soorten DUAL SIM

Bovenin de telefoon in de notificatiebalk kun je twee signaal balken vinden. De eerste is voor het eerste SIM slot en de tweede voor het tweede SIM-slot. De meerderheid van de telefoons werken in een dual stand-by-modus, terwijl slechts een handvol toetstellen een dual active modus.
Dual standby is wanneer beide sims kunnen werken op hetzelfde moment, maar wanneer je een SIM-kaart gebruikt om te bellen, dan staat de andere SIM-kaart stand-by voor de duur van het gesprek. Bij Dual active zijn beide SIM-kaarten altijd actief, ook tijdens gesprekken.
Vaak wordt er gebruik gemaakt van doorverbinden van beide sims naar elkaar. Zo zal een gesprek wat op de tweede sim binnenkomt alsnog over de actieve eerste sim worden ontvangen.

SIM-kaarten beheren

U kunt beide simkaarten beheren van de instellingen. Klik gewoon op instellingen - SIM Beheer. Hier is de mogelijkheid om de SIM-kaarten aan en uit te schakelen en u kunt de standaardinstellingen voor elke SIM instellen. Zo gebruik ik Vodafone als mijn dataverbinding en gebruik ik Tele2 als mijn standaard voor gesprekken. Ook is er de mogelijkheid om de telefoon te laten vragen welke SIM-kaart gebruikt moet worden.

U kunt ook contacten aan bepaalde SIM-kaarten toewijzen, dit is handig voor het onderscheid tussen collega's en persoonlijke contacten. De oproep of SMS loopt dan altijd over de SIM van uw keuze. Dit kan worden veranderd in het contacten beheer zelf.

Wanneer u een oproep of een SMS krijgt, zal de telefoon aangeven welke SIM wordt gebruikt. U kunt deze instellingen ook veranderen wanneer je wil. Zet dan via de notificatiebalk (omlaag slepen) de andere SIM-kaart als standaard.

Wat kan niet met twee SIM-kaarten

Je kunt niet meerdere Whatsapp accounts aanmaken tenzij het besturingssysteem dit ondersteund, vaak moet je dan wel eerst van gebruiker wisselen. De telefoon ondersteund maar 1 Whatsapp account (ook al zou je er in theorie twee kunnen aanmaken). Dan moet je de app de-installeren en weer opnieuw installeren met de andere SIM-kaart als standaard.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Liquid Jade? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Probeer een lang je power knop in te drukken (+- 20 seconden). Werkt dat ook niet, wacht tot de telefoon uitgaat en laadt deze dan op. Probeer opnieuw op te starten. Werkt het nog niet, neem contact op met de verkoper

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - beveiliging - schermvergrendeling en zet deze op een andere variant

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk een binnen de app zelf bij de instellingen - meldingen

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik neem aan dat dit ook weer uit te zetten is. Maar ik vraag me af of het wel door de smart lock functie komt, want ik krijg geen groene vakjes te zien.
Het lijkt meer op iets uit instellingen - ontwikkelaar opties (mocht je dat menu toch niet hebben, druk 10x op het build nummer in de toestelinfo en kijk of er toch iets aan staat)

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
het lukt niet


7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je dan het beste een backup kunt maken en een fabrieksherstel kunt uitvoeren. Want het is anders gissen naar de code.

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er zou op deze telefoon direct een menu optie moeten zijn in de instellingen voor de batterij bespaar modus. Ik raad je aan om eens goed door alle menu items heen te gaan

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij antwoord 1 en ga naar het bootmenu. Druk dan niet op factory reset, maar op het legen van de cache. Daarna restarten

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het lijkt erop dat deze modules met elkaar conflicteren binnen het toestel. Bij aanhoudende problemen denk ik dat het verstandig is om contact op te nemen met de verkoper

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij aanhoudende problemen kun je eens een vervangende simkaart proberen. Werkt het dan ook niet, neem contact op met de verkoper van de telefoon

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je al opnieuw opgestart? Hopelijk werkt het dan weer. Zo niet dan kun je nog kijken bij instellingen -apps - apps beheren of je het process voor bellen kunt vinden (wellicht iets van com.android.phone) druk erop en dan op cache/buffer wissen.
Werkt dat ook niet, maak in ieder geval een backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook gekeken bij het tabblad geluiden op deze pagina

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb deze voor je gevonden, maar wellicht zijn er nog andere reparateurs. http://the-gsmstore.nl/categories/1368/#Liquid Jade S55

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik wil een vraag stellen over Acer jade z.
Hoe stel ik mijn nummerherkenning in

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem bij hardware problemen altijd contact op met de verkoper of fabrikant

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat je het beste kunt kijken bij de instellingen van dat contact via de contactenlijst. Daar staan mogelijkheden om deze tonen aan te passen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 6 veelgestelde vragen en kijk of dit voor je werkt

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je acer support al eens aangesproken? Ze hebben een live chat service. Je kunt altijd nog zelf een goede backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren. Als het dan nog niet werkt ligt het aan de update.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
kan ik een afzender blokkeren berichten en oproepen en hoe
liquid jade z

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

FDN (toegangsbeheer) is een klein geheugen op de simkaart waarop je circa 10 nummers kunt zetten. Als de FDN modus ingeschakeld is, kunnen alleen de nummers uit die categorie gebeld worden. Wil je andere nummers bellen, dan moet je de PIN2 code van de simkaart invoeren om toegang te krijgen. FDN is dus een soort van beveiliging welke toegepast kunnen worden in zakelijke situaties. Ik raad je aan om Acer eens te benaderen hoe dit uit te schakelen is.

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik moet telkens mijn wachtwoord ingeven hoe kan ik dit uitschakelen


8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer lang op de power knop te drukken eventueel met een volume toets ingedrukt. Lukt het dan nog niet, neem contact op met de verkoper

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit wordt gedaan met de notificatie led. We hebben niet kunnen vinden om ook het scherm op te lichten.

Met een app als deze kun je eventueel de keuren veranderen
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.manzy.flashnotification2

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er zijn wel losse vervangende schermen te koop, deze zijn duurder dan een nieuw toestel. Je kunt denk ik het beste contact opnemen met diverse reparateurs om te kijken wat de kosten gaan zijn en dan kun je zelf de knoop doorhakken. Let er wel op dat er arbeidskosten bij worden gerekend

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Normaliter ga je naar de instellingen (tandwiel iccon), voer je pin in (als dat wordt gevraagd), Zoek de modus switch/keuze en druk erop. Druk daarna op de standaard modus. (ik heb zelf een acer, dus exacte benaming kan verschillen, dit is ruim vertaald).

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk of er een update is voor het toestel. Dit gedrag kan worden veroorzaakt door een app of een software fout. Bij aanhoudende problemen kun je ook nog een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit zou je moeten kunnen vinden bij instellingen - taal en invoer.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit staat bij de veelgestelde vragen (antwoord 4)

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hallo ,

Ik heb per ongeluk de snelle modus ingeschakeld op mijn liquid z500 . En ik geraak er niet meer uit . Kunt u mij aub helpen ?
Ik heb nu van die gekleurde kadertjes en ik wil het eigenlijk terug normaal hebben .

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hallo ,

Ik heb per ongeluk de snelle modus ingeschakeld op mijn liquid z500 . En ik geraak er niet meer uit . Kunt u mij aub helpen ?
Ik heb nu van die gekleurde kadertjes en ik wil het eigenlijk terug normaal hebben .

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem aub contact op met de verkoper of fabrikant bij hardware problemen. Dan kun je je toestel onder garantie repareren

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk of je een backup kan maken als je in de telefoon bent. Voer daarna een fabrieksherstel uit om eventuele software problemen te elimineren

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer antwoord 1 veelgestelde vragen. Werkt het scherm dan nog niet, neem contact op met de verkoper

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hier staat het (engels) wat grafischer uitgelegd
http://www.manualslib.com/manual/752879/Acer-Liquid-Z4.html?page=35

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je bij antwoord 4 veelgestelde vragen gekeken?

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Nee, dit moet waarschijnlijk met een stukje gereedschap die meegeleverd zou moeten zijn met het toestel. Vaak is er een gaatje aan de zijkant waar je dat gereedschapje in kunt steken, draaien en open trekken.



9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat het de eerste maal wat langer duurt. Blijft het functioneren uit (ook als je buiten staat), neem dan contact op met de verkoper

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

APN name: www.iamgprs1.ma (contract) or www.iamgprs2.ma (menara prepaid) or wap.iamgprs.ma (3G Jawal)
MCC : 604
MNC : 01

Hopelijk heb je daar wat aan.Hier staat nog wat anders, maar is van 2011
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1219340

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Nu staat deze wel bij antwoord 4 veelgestelde vragen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe zet je de quik modes uit krijg hem niet meer uit heb er per ongeluk op gedrukt


8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat er iets mis is met de sd kaart of sd kaart lezer. Probeer een andere sd kaart, werkt dat goed, dan is er iets mis met het lezen van de oude simkaart. Werkt de nieuwe ook niet, dan ligt het aan de telefoon. Nee dan contact op met de verkoper.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb dit zelf ook meegemaakt vorige week (ander toestel). Toen was er een leesfout op de sd kaart. Toen de sd kaart er niet in zat was alles normaal. Maak in dat geval een backup van de sd kaart (via de computer of sd kaart lezer voor de computer) en formatteer de kaart. Als het dan nog voorkomt, bestel dan een nieuwe sd kaart

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben het antwoord bij vraag 4 gezet bij de veelgestelde vragen

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?