Huawei Ascend Y530 vragen en antwoorden

Ascend Y530 41%
Deze telefoon is niet op voorraad
Huawei Ascend Y530: Android 4.2, februari 2014, 5 megapixel camera, dual-core, 4 GB interne opslag, 4.5 inch

De Huawei Ascend Y530 scoort 3.5 uit 5 gebaseerd op 11 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Huawei Ascend Y530
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Ascend Y530


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Ascend Y530.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Hi Suite. Daarmee kun je backups maken, op de telefoon kijken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Er zijn meer mensen die moeite hebben met de nieuwe weergave in EMUI 3.0. Eventueel zou je terug kunnen naar een standaard launcher via "apps beheren - standaard-apps beheren - lanceren" en dan een andere launcher kiezen (of zet emui van standaard af).


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

Zorg dat je het landnummer voor het nummer plaatst. Voor Nederland is dit +31, voor Belgie +32.
Het nummer wordt dan +316 1231231 of +326 1231231 ipv 06 1231231. Dan zouden de contacten weer te zien moeten zijn op de telefoon bij inkomende gesprekken.

Importeer je contacten naar de telefoon (via de contacten app - menu toets) en verwijder deze van de simkaart

Ga naar 'Instellingen' Scroll naar 'Slimme assistentie' Druk op 'Meer' Druk op 'Modus Touch-Uitschakelen'

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Ascend Y530 eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Hi-Suite van de website van Huawei Hi Suite Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of je telefoon met de pc koppelen


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Ascend Y530? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Heb je al eens een goede backup gemaakt en een fabrieksherstel uitgevoerd?

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Profiel foto van whats app word verwijderd

6 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Er is helaas geen prullenbak, vaak is verwijderen ook echt weg, tenzij je een (regulere of online) backup hebt gemaakt. Wel heb ik deze app nog gevonden "DiskDigger photo recovery" in de play store. Hopelijk werkt dit voor jou https://play.google.com/store/apps/details?id=com.defianttech.diskdigger

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer swiftkey uit de playstore eens, deze heeft auto aanvullen (als hetstandaard toetsenbord (via instellingen - taal en invoer) deze optie niet heeft)

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Updates zijn gewoon gratis, alleen het hangt van Huawei af of ze deze update uitbrengen of niet. Android zit momenteel op versie 6.0 dus als de fabrikant nog op 4.2 zit voor dit toestel is de kans heel klein dat er een update komt update komt. Er zijn vaak nog wel wat slimmeriken die aan de hand van de code van 4.4 (of hoger) een nieuwe versie maken die ook op het toestel kan draaien. Maar deze aparte updates kunnen foutjes bevatten en het updaten zelf is niet altijd makkelijk. Ontwikkelaars verzamelen zich vaak op http://forum.xda-developers.com .Wellicht dat je daar die informatie kunt vinden.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Voer een fabrieksherstel uit of neem contact op met de verkoper als dat het probleem ook niet oplost

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
sim unlockcode invoeren bij huawei y530

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk 10x op het build nummer (instellingen - toestelinfo). Ga daarna naar instellingen - ontwikkelaar opties en zet usb debugging aan. Hopelijk kun je er dan bij. Zo niet, kijk bij antwoord 2 veelgestelde vragen

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit hangt af van de muziekspeler die je gebruikt. Er zijn wellicht alternatieven in de play store die dit voor je kunnen verzorgen

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hier kan niemand iets aan veranderen behalve de makers van de app. (heb je verder ook de menu toets al geprobeerd?)

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om specifiek op het lange nummer te zoeken op google of deze te vermelden in je vraag, want er kan van alles mis zijn. Soms is het makkelijk op te lossen door de cache van de play store te wissen bij instellingen - applicatiebeheer. Maar soms moet je je google account ontkoppelen en weer opnieuw toevoegen

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is vaak voor de veiligheid wel handig (want als je telefoon wordt gestolen is het makkelijk om ermee te bellen). Maar wellicht kun je kijken bij instellingen - beveiliging om te kijken of je de sim-pinlock/pincode kunt verwijderen of aan te passen naar een simpelere pincode (we raden het niet aan)

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - wifi (dan zie je de wifi lijst). Druk op de menu knop - geavanceerd en zet wifi op "altijd aan". Staat deze al aan, dan is het een of andere batterij bespaar app of spaarstand.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij antwoord 3 veelgestelde vragen en schoon je telefoon een beetje op. Herstart dan de telefoon eens en kijk of het dan wel werkt. Werkt het dan nog niet, maak een backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Mijn telefooon gaat niet meer aan Y530


8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze kun je bij de provider opvragen. Je telefoon registreert verder geen bedragen, wel zijn er apps die je belgedrag kunnen bijhouden (als een soort logboek)

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij het tabblad taal en invoer op deze pagina

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup van je belangrijke gegevens zoals foto´s en contacten en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dubbele vraag

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om nogmaals een fabrieksherstel te doen. Je kunt verder ook nog kijken of HiSuite je kan helpen (zie ook http://consumer.huawei.com/en/support/products/downloads/ascendy530.htm onder downloads)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ondertussen al de 20ste keer gedaan, niets helpt, ook als ik hem gewoon opstart met mijn simkaartje erin, krijg ik nog steeds da scherm, krijg zelfs geen aps of noem maar op, enkel een zwart scherm met android erop....


8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Zelfde probleem :(

6 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Zelfde probleem :(

6 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat is erg vervelend. Dit kan komen door een technisch defect of door stof/vocht in de koptefoon ingang. Hardware matige oplossing is en reparatie, maar je kunt wellicht wel eens kijken naar de app SoundAbout om de koptelefoon handmatig uit te zetten

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005
Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je in de contacten app al eens lang op het contact gedrukt tot er een menu naar boven komt? Of druk er kort op en dan op de menu toets


8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
heb dit geprobeerd maar het lukt niet ik zie ook geen menu waar ik meer mogelijkheden mee heb. ook staan de contacten er wel 4 a 5 keer in

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een goede backup. Probeer eerst bij instellingen - apps - apps beheren de cache/buffer van de berichten/sms app te wissen. Werkt het dan nog niet goed, kijk bij antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe kan ik mijn oproepen verwijderen >

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
hey!
als ik mijn huewei y530 wil resetten (terug naar fabriek instellingen), betekend dit dat ik ook mijn conctact personen kwijt ben?


8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer eens een vervangende simkaart, deze kun je bij de provider bestellen

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij de instellingen van beide apps, je kunt vaak het type notificatie instellen via de instellingen

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is er iets mis met de software en loopt deze vast in een proces. Zie antwoord 1 veelgestelde vragen om dit op te lossen met een fabrieksherstel. Werkt het niet, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem daarvoor contact op met de verkoper of met een Huawei service center. Je hebt ook de aankoopbon nodig

TELEPLAN COMMUNICATIONS BV
Werner von Siemensstraat 15-17, 2712 PN Zoetermeer, The Netherlands
0900-0400024


Dynafix Repair
Daelderweg 21, 6361 HK Nuth (geen afleverpunt, opsturen via drmobile.eu)
0900-39 62 349 (€ 0.45/minuut)

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het blijven geavanceerde computer waar veel onderdelen in zitten. Er kan daarom altijd wel wat fout gaan. Zie volgend antwoord voor de reparatiepunten

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je een sd kaart? Maak dan een backup via de computer en formatteer deze.
Heb je geen sd kaart, maak dan een backup van de telefoon via hisuite en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan kan het zijn dat deze bestanden corrupt zijn of wellicht een aparte oud of nieuwe versie van het type hebben dat niet geopend kan worden. Helaas ben je op de telefoon gelimiteerd aan een aantal apps die niet zo uitgebreid zijn als op de computer. Verder heb ik geen tips om deze alsnog te openen.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat is wel vreemd. Wellicht staat er iets niet goed bij de instellingen voor de meldingen van je berichten app (menutoets - instellingen)

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eerst of het lampje niet defect is. Als je de telefoon aan de oplader legt en het lampje doet het dan ook niet, neem dan contact op met de verkoper.

Werkt het lampje dan wel. Kijk binnen de instellingen van de app(s) of er een instelling is voor de led melding. Bij sommige telefoons heb je nog een apart menu item onder instellingen - led notificatie. Kijk dat ook eens na.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
het lampje werkt wel als ik hem insteek voor op te laden en alle instelling gelijk bij Facebook en whatts app staan ook juist dat dat aan moet gaan. nu op de gsm zelf vind ik daar geen instelling van.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 6 veelgestelde vragen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 2 veelgestelde vragen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar je applicatiebeheer en zoek de locatie service. Druk erop en dan op cache/buffer wissen.
Alternatief:
Maak een backup en voer een fabrieksherstel uit. Als het dan nog niet werkt, neem dan contact op met de verkoper of Huawei

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je de app eens kunt de-installeren en daarna weer installeren.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

De telefoon zelf heeft geen profielfoto. Ik denk dat je het over een bepaalde app hebt. Ik raad je aan om eens binnen de instellingen van de app te kijken

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik heb per ongeluk een code voor de schermbeveiliging ingegeven. die code weet ik nu natuurlijk niet meer en ik kan niet in mijn gsm. ik wil geen grote reset omdat ik dan al mijn foto's kwijt ben van mijn overleden vriend. wie kan mij helpen?

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

In principe niet denk ik, maar je kunt het wel om de zoveel tijd controleren. Als je telefoon vaak te warm wordt kan het wel aan de case liggen.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Is dit via wifi? Kijk dna bij de wifi lijst - menu toets - geavanceerd - wifi altijd aan.
Is het je gewone data kijk dan of er een spaarstand aan staat bij instellingen - accu

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Soms kan dit met een icoon in de notificatiebalk. (door naar beneden te schuiven en op een soort speaker icoon te drukken). Je kunt verder ook de power knop langer indrukken tot een menu omhoog komt. Daar is ook tril - stil - geluid in te stellen.

Verder kun je ook nog vaak volume omlaag drukken op het startscherm (zonder dat je muziek speelt) om het volume naar tril/stil te brengen

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het downloaden/ installeren en gebruiken van de chrome browser niet werkt (uit de play store) raad ik je aan om een goede backup te maken en een fabrieksherstel uit te voeren.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je moet er eerst een contact van maken. Daarna zou je op de naam van het contact lang kunnen drukken. Komt de optie blokkeren er niet te staan, bewerk dan het contact eens en kijk of daar via de menu toets een blokkeer optie is.

Je kunt ook nog in je belscherm eens op de menu toets drukken en kijken bij de instellingen. Hopelijk kom je dan in het juiste menu. (per toestel verschilt dit, dus het is wel eens lastig om precies te vermelden wat je moet doen)

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat is vervelend. Dan lijkt het erop dat de play store er later bij is gezet op die versie. Wellicht kun je ook eens hi-suite proberen (antwoord 2 veelgestelde vragen). Verder is whatsapp ook te installeren zonder play store via whatsapp.com

De -24 error is op te lossen als clean master op de telefoon is geinstalleerd.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je een SD kaart? Want dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn. Vaak worden wel alle bestanden op de sd kaart meegenomen, maar niet individuele mapjes op de telefoon

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen en zoek je applicaties en processen (applicatiebeheer). Zoek dan de contacten, druk erop en dan op cache/buffer wissen.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Gaat dit om de wifi of het netwerk?
Als het de wifi is, dan kun je ook eens je router herstarten.
Is het je netwerk, dan kun je wellicht eens kijken of je je simkaart kunt vervangen (aangenomen dat je op een plek staat waar wel een normale verbinding mogelijk is). Zet verder eventuele bespaar standen uit.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht nog een nachtje langer in de rijst. Mocht het het probleem niet oplossen, dan is alleen een reparatie nog een optie (en deze is voor eigen kosten).

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
dank u wel voor huuw hulp


8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Hou deze op de verwarming of in een bak met droge rijst tot het werkt (zonder batterij)

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zit je op wifi? Kijk dan een bij instellingen - wifi. Druk op de menutoets en druk op geavanceerd. Zet wifi op altijd aan. Want het kan eventueel aan de internet verbinding liggen

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je drukt dan op het icoon van de shopping bag (google play). Vervolgens druk je op apps of games en kijkt bijvoorbeeld bij de gratis apps. Zodra je een app of game hebt gevonden, kun je erop drukken en dan op installeren drukken. Daarna wacht je tot deze is geïnstalleerd en kun je deze openen.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Binnen taal en invoer zou deze optie toch te vinden moeten zijn. Ik raad je aan om binnen alle submenu's te kijken (ook binnen de opties van je huidig ingestelde toetsenbord). Op mijn telefoon is dit met een tandwiel naast de naam aangegeven

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/23741812

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
je moet op het icoontje klikenom het te veranderen en dan vraagt hij welke optie fotos je wilt gebruiken


8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Door je beltoon via instellingen - geluid in te stellen. Als je geen geluid hoort bij het kiezen van een ringtone, kan je speaker wellicht kapot zijn. Werkt muziek afspelen wel? Dan is niet je speaker kapot, maar kun je denk ik het beste een backup maken en dan een fabrieksherstel uitvoeren

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Gelukkig kun je een algemene handleiding vinden onder het tabblad handleidingen.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb dit nu ook. Weet je inmiddels hoe dit op te lossen is.
Gr. Eline

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt bij instellingen - geluid kijken voor deze instellingen.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie het tabblad fouten en reparaties

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit hangt af van de app zelf. Bij bijvoorbeeld soundcloud kun je prima andere apps gebruiken terwijl de muziek afspeelt. Als je huidige app dit niet doet kun je eens in de play store kijken voor alternatieven

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze kun je volgens mij gebruiken als je wordt gebeld. Je kunt dan het inkomend gesprek weigeren en beantwoorden met een standaard SMS

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Of het binnen de garantie valt kun je het beste aan de verkoper vragen. Kijk ook eens bij instellingen - accu/batterij waar de stroom naar toe gaat. Als je bijvoorbeeld intensief gebruik maakt van de telefoon zal het harder gaan (scherm verbruik hoog). Maar het kan ook zijn dat een achtergrond proces niet goed draait en deze batterij verbruikt.
Zoek in dat geval het achtergrond proces op via toestel instellingen - applicaties/processen en druk op gedwongen stoppen

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik kan mijn foto's van mijn smartphone niet (meer) overzetten op pc. Als ik mijn smartphone verbind met mijn pc, laadt deze enkel op. Verder komt er niets op mijn telefoon of computer waaruit blijkt dat de twee met elkaar verbonden zijn. Hoe kan ik mijn foto's opnieuw op mijn pc krijgen?

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Het klopt wel dat er na gebruik weer cache wordt gevuld. Maar dat het probleem terugkomt is wel vervelend. Je weet nu wel hoe je het kunt oplossen, maar om het volledig op te lossen kun je ook je contacten eens nagaan om te kijken of er iets verkeerd staat. Verder heb ik helaas geen andere oplossing

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
De cache wissen helpt niet. Google+ is de boosdoener. Heb zelf ook best lang gezocht naar dit probleem en las op een engelstalige site dat het door Google+ komt. Schakel dit programma uit in Instellingen/Apps beheren/Alle Apps/Google+.
Dan ben je echt van deze fout af!

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Vaak staat er een icoontje met meerdere vierkantjes op elkaar (eventueel met een nummer erop, rechts boven). Als je daarop drukt krijg je een overzicht met openstaande tabbladen. Druk op het kruisje om ze te sluiten.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je zit bij de verkeerde instellingen. Jouw stappen zijn - contacten app - instellingen.

Je moet eerst helemaal terug, dan naar de instellingen van de telefoon, dan naar applicatiebeheer/apps/applicaties (naam kan verschillen). En daar zoek je de contacten app op.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Google+ is de boosdoener. Heb zelf ook best lang gezocht naar dit probleem en las op een engelstalige site dat het door Google+ komt. Schakel dit programma uit in Instellingen/Apps beheren/Alle Apps/Google+.
Dan ben je echt van deze fout af!

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

http://klantenservice.telenet.be/mobileconfigurator#/huawei/ascend-y530/mms

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je moet dan in ieder geval een actieve internet verbinding hebben. Het kan zijn dat je wifi uit gaat in de slaapstand. Kijk bij instellingen - wifi -menu toets - geavanceerd en zet wifi op altijd aan.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem in dat geval contact op met de verkoper.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt het proces eens opzoeken bij instellingen - applicatie(beheer). Druk erop en dan op cache/buffer wissen.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er zijn meer mensen met deze klacht. Het is dus afwachten tot Facebook de app weer update zodat het weer werkt op deze telefoon. Je kunt wel via de browser naar www.facebook.com gaan om zo toch updates te bekijken. Je hebt dan helaas geen meldingen

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Is het een google wachtwoord? Kijk dan op https://myaccount.google.com. Is het een door jezelf ingesteld wachtwoord? Kijk dan bij fabrieksherstel (antwoord 1 veelgestelde vragen). Is het een pincode, zoek dan je informatie die bij de simkaart is geleverd, daar staat een puk code in, voor als je 3x de verkeerde pincode hebt ingevoerd

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je swiftkey eens kan proberen en dan het toetsenbord kleiner maken, ik heb anders geen alternatief

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik weet ook niet exact wat het probleem is helaas. Wel kun je altijd nog via je browser surfen naar http://www.facebook.com en daar inloggen tot het probleem achterhaald is.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb hetzelfde probleem. Facebook wil niet updaten dus had ik app verwijderd maar nu krijg ik het niet meer geïnstalleerd.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Idem als vorige bezoeker : facebook wil niet updaten, dus app verwijderd, maar bij opnieuw installeren krijg ik de melding dat niet alle functies beschikbaar zijn op mijn Huawei Y530... of ik krijg foutmelding 494... HELP !!

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is een systeem geluid. Dus je kunt dit waarschijnlijk vinden bij instellingen - geluid(en)

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik wil afbeeldingen en foto's op me mobiel naar me SD kaart sturen,hoe doe ik dat?

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hallo ik heb dat geprobeerd maar is niet gelukt ik krijg het geluid bij aan raken niet harder van de huawei y530

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als dit niet gaat via de play store, probeer dan op google te zoeken naar een oudere versie en deze te installeren.
(http://www.androidapksfree.com/search_gcse/?q=skype)

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe kan ik een telefoongesprek opnemen (recorder) met mijn Huawei Y530?

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik heb een nieuwe telf gekocht de huaweiY530 met op waardeer kaart wil eigenlijk een abonement kan dat

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als er geen oplossing voor is, dan kun je een fabrieksherstel overwegen (na backup). Werkt dit ook niet, neem dan contact op met de verkoper of fabrikant

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat de telefoon uit z'n geheugen loopt. Zie antwoord 3 veelgestelde vragen

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb daar ook de laatste tijd veel last van gehad. Als je het toestel regelmatig opnieuw opstart, dan sluiten alle toepassingen en gaat het toestel wat sneller qua apps.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Bij mij gebeurt dit ook als ik op internet ga.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt deze niet afzonderlijk wissen.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je de locatieservice eens aan en uit zetten of via instellingen - applicatiebeheer opzoeken en dan op cache/buffer wissen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe moet ik een bijlage openen op mijn e-mail huawei ascend y530

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk even bij de tab fouten en reparaties

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ja, doe een SD kaart erin, en zet na installatie van huawei suite door je telefoon te verbinden met de computer muziek in een mapje muziek/mp3/of hoe je het ook wil noemen op je sd kaart. Dan zul je deze af kunnen draaien met een muziekspeler app op de telefoon

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Mijn Sim kaart wilt zich niet activeren. Hoe kan ik dit wel doen?

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Werken andere geluiden wel? Zo ja, a naar instellingen - applicaties/apps en zoek je radio. Druk erop en dan op cache/buffer wissen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hallo, ik heb hetzelfde probleem en het voorstel hierboven heeft niet geholpen.
-andere geluiden gaan wel nog
-de oortjes werken nog
-de radio geeft aan dat hij aan spelen is maar je hoort niks. Je hoort wel het 'klik' geluidje als je van zender verandert

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Lang drukken op een contact, dan drukken op verwijderen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?