Nokia Lumia 520 vragen en antwoorden

Lumia 520 48%
Deze telefoon is niet op voorraad
Nokia Lumia 520: Windows Phone 8, met update naar 8.1, mei 2013, 5 megapixel camera, dual-core, dun, HSPA+, 4 inch

De Nokia Lumia 520 scoort 3.2 uit 5 gebaseerd op 7 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Nokia Lumia 520
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Lumia 520


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Lumia 520.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale. Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Let wel op, je raakt je persoonlijke instellingen kwijt

Met windows phone 7
Zet je telefoon uit
Druk en hou volume omlaag en camera knoppen in
Hou power knop in
Als de telefoon trilt laat dan de power knop los (hou volume omlaag en camera ingedrukt)

Met windows phone 8
Zet telefoon uit
houd volume omlaag in en sluit de telefoon aan via usb op een computer.
Na 8 seconden zie je een uitroepteken.
Druk dan gelijk deze knoppen in na elkaar
1. Volume omhoog
2. Volume omlaag
3. Power
4. Volume omlaag

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Navigeer naar Menu, Berichten, Opties, Infodienst.
  • Kies voor Opties, Item, Zelf Toevoegen.
  • Bij Itemnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Itemnummer vul je 919 in.
  • Kies OK.
  • Kies NL-Alert, Opties, Abonnement.
  • Kies NL-Alrt, Opties, Direct Melden.
  • Kies Opties, Instellingen, Ontvangst, Aan.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Lumia 520? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Neem contact op met de maker van de app.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Vliegtuigstand is opeens aan. (Vliegtuigje bovenaan). Via de instellingen lukt het niet om uit te zetten. De schuifbalk blijft niet staan naar links

3 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Mocht je een goede backup hebben gemaakt en een fabriekherstel hebben uitgevoerd en het blijft nog zo, dan zou het een defect kunnen zijn waardoor het drukken niet goed wordt geregistreerd (hardware defect). Hopelijk kan een GSM dokter dit herstellen

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een fabrieksherstel te doen

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze telefoon heeft een wat ouder besturingssysteem (de windows versie). Dit zorgt ervoor dat de accu minder lang mee gaat dan de nieuwe versies. Maar deze versie is niet zomaar te vernieuwen, de updates moeten worden gemaakt door de fabrikant. Soms kiest de fabrikant ervoor dat er geen nieuwe versies worden gemaakt omdat ze gewoon een nieuw toestel lanceren. Dit is vaak het geval. Helaas kun je zelf op dit moment niets meer doen dan wat vaker je batterij opladen.

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup en voer een fabrieksherstel uit.

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het lijkt alsof er iets niet goed is binnen je scherm of software. Het is handig om in ieder geval een backup te maken. Daarna kun je kiezen om een fabrieksherstel uit te voeren. Werkt dat niet, dan is het handig om contact op te nemen met de verkoper

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Op deze site staat (in het engels wat hulp).
https://www.microsoft.com/en-us/mobile/support/faq/?action=singleTopic&topic=FA142642

Ga naar instellingen - veeg naar links en kies applicaties > foto's+camera. Scroll omlaag en druk op reset camera. Werkt dat niet, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem contact op met de provider. Het kan zijn dat je voicemail te snel overneemt. Het kan ook zijn dat je telefoon inkomende gesprekken blokkeert zie dan:

https://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/support/product/lumia520/userguidance/?action=singleTopic&topic=GUID-38C0ED79-B749-45D2-966B-74F676AB5BC0

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan is de speaker waarschijnlijk defect. Neem contact op met de verkoper

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik heb hetzelfde probleem sinds enige tijd, maar bij mij laat muziek zich perfect afspelen. De speaker is dus niet defect

7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup als dit kan en voer een fabrieksherstel uit bij aanhoudende problemen

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Batterij er een keer uithalen.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Je zult in de email instellingen moeten zoeken naar "mail op de server houden" of de instelling "verwijderen van server" aanpassen. Ik heb dit vrij vertaald uit het Engels, dus het kan zijn dat de functie anders heet, maar deze moet erop zitten

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij antwoord 1 veelgestelde vragen (windows 8 handleiding). Dus met volume omlaag in en dan de telefoon aansluiten op de computer via usb. Werk dit echt niet, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Haal de batterij er eens uit.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om een fabrieksherstel uit te voeren na het maken van een backup

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht staat synchonisatie uit (wellicht omdat internet uit staat?)

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is (automatisch)synchroniseren een aparte optie om in te stellen

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is de telefoon vol en geeft dit fouten.Schoon je telefoon eens op en kijk of het dan wel werkt. (maak een backup)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hier heb ik ook last van

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Dit komt door de nieuwe update. Ik neem aan dat dit wordt herstelt in de volgende update. Zie ook https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/whatsapp/9wzdncrdfwbs

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat er vuil of stof zit in de koptelefoon ingang. Het kan ook zijn dat het een software foutje is, je kunt dan een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren. Verder kun je bij aanhoudende problemen contact opnemen met de verkoper

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze tijd wordt normaliter automatisch bijgewerkt, als dit niet klopt kun je deze wellicht op handmatig zetten. Bij hardnekkige problemen raden we altijd aan om een backup te maken van alle persoonlijke zaken en een fabrieksherstel uit te voeren, vaak werkt alles dan weer naar behoren

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
heb de foutcode 805a8011 op mijn nokia,hoe krijg ik dit weg

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze telefoon heeft geen tweede camera. Dus je zult deze moeten omdraaien op de gok of iemand anders de foto laten maken

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eens op deze Hulp pagina

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Mijn nokia 520 slaat steeds uit .moet hem steeds opnieuw opstarten.waar kan dit aan liggen.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is hetzelfde geluid ingesteld voor als iemand online komt of offline gaat. Ik raad je aan om de melding instellingen eens na te kijken

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je de laatste update hebt dan moet het mogelijk zijn om via instellingen - ringtones en geluid je berichten toon te wijzigen.
Zo kun je ook een eigen berichtentoon kiezen (wellicht eentje die wat langer is). Je kunt deze toon er via de computer op zetten (zie antwoord 2 veelgestelde vragen)

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Heb reeds verschillende tonen opgezet maar ze gaan niet langer dan 5 seconden, wat ik wat kort vind

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem eens contact op met de provider. Na resetten van de telefoon, zou deze als standaard moeten werken. Dus ik denk dat het aan de provider kan liggen.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk ook eens of er bij de instellingen een toegankelijkheid optie is. Zet daar zoomen/vergrootglas uit. Dan zou dit niet meer moeten kunnen gebeuren.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat de power knop defect is. Je kunt dit waarschijnlijk wel laten repareren via de verkoper of via een reparateur in de buurt

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al binnen whatsapp gekeken bij de instellingen ?

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk binnen whatsapp zelf bij de instellingen of je meldingen kunt instellen. Zo niet, dan moet je wellicht de app en/of telefoon updaten

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk of het is opgelost na het maken van een backup en daarna een fabrieksherstel. Zo niet, neem contact op met de verkoper

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als een fabrieksherstel niet werkt, neem dan contact op met de verkoper of nokia zelf

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb dit gevonden (engels).
http://www.microsoft.com/en-xm/mobile/support/faq/?action=singleTopic&topic=FA139002
Dit kan voorkomen als het nummer twee keer erin staat of als het nummer inkomend anders is dan het opgeslagen nummer (qua formaat)

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt bij aanhoudende problemen altijd een fabrieksherstel overwegen, maar in dit geval kan het ook zijn dat er geen opslag is om het bericht op te slaan. Verwijder eens wat oude berichten en kijk of het weer werkt

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

De gegevens zijn een indicatie van alle gegevens die door de providers worden aangeleverd. Mocht je een bepaald veld niet in kunnen vullen of mocht het veld er niet zijn, dan kun je deze overslaan.
Na invoer en opslaan even opnieuw opstarten.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Lijkt op een batterij probleem. Als opladen niet werkt, neem dan contact op met de verkoper of nokia zelf als je nog garantie hebt. Heb je dit niet meer, kijk dan of je een nieuwe batterij kunt kopen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/28060004

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie de onderste puntjes op https://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/23741251

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik heb de telefoon geupluod nu ben ik alles kwijt, ik kan niet de apps niet sturen, ik kan niet whatuppen, me dochter zit in buitenland, wat trouwfoto`s en andere foto`s kwijt van haar en mij zijn weg ik ken wel janken, echt balen , me contacten ik kan niet inloggen al met al balen

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem even contact op met de provider. Bij aanhoudende problemen maak je een backup van je belangrijke data en voer je een fabrieksherstel uit.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk onder unnamed of naamloos (vaak onderin je contaact lijst). Verder heb ik geen tip voor je

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je deze vraag ook al neergelegd bij Ziggo? Want dat zou je eerste aanspreekpunt moeten zijn.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Even opnieuw opstarten, als dat niet helpt contact opnemen met de verkoper of nokia om de speaker te repareren (mits de geluid instellingen goed staan)

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik had het zelfde probleem. Het werd allemaal gratis opgelost door nokia en de reparatie service, het was helemaal gratis en ze hebben mij gewoon een nieuwe gestuurd, ook helemaal nieuw. Alleen zit je wel een weekje zonder telefoon, maar ja... Beter een werkende dan een (half) kapotte!

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik had het zelfde probleem. Het werd allemaal gratis opgelost door nokia en de reparatie service, het was helemaal gratis en ze hebben mij gewoon een nieuwe gestuurd, ook helemaal nieuw. Alleen zit je wel een weekje zonder telefoon, maar ja... Beter een werkende dan een (half) kapotte!

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
aan en uit knop even een tijdje blijven drukken en dan los laten

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer deze handleiding als dat niet werkt dan kan het zijn dat het apparaat niet goed ondersteund wordt door de carkit. Neem dan contact op met de carkit maker

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar hetzelfde menu waar je je ringtone kunt selecteren.. Verder daaronder staat een het geluid voor berichten/notificaties.

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik heb geen goede handleiding voor dit probleem kunnen vinden. Daarom denk ik dat het verstandig is om een backup te maken en daarna een fabrieksherstel uit te voeren.

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze is volgens ons niet beschikbaar voor Windows Phone. Dus dan is het niet mogelijk deze te installeren

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ja bekijk het tabblad 3g instellingen en wifi en controleer je toegangspunt

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt bij aanhoudende problemen een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren. Mocht dit het probleem niet oplossen kun je altijd contact opnemen (binnen 1 jaar) met de verkoper. Na 1 jaar met Nokia zelf (je hebt 2 jaar fabrieksgarantie)

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem dan contact op met de verkoper om de oor-speaker te controleren

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

We hebben dit bij de tab 3G instellingen en WiFi gezet

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?