Samsung Galaxy Core GT-i8260 vragen en antwoorden

Galaxy Core GT-i8260 43%
Deze telefoon is niet op voorraad
Samsung Galaxy Core GT-i8260: Android 4.1, mei 2013, 5 megapixel camera, , dual-core, HSPA+, 4.3 inch

De Samsung Galaxy Core GT-i8260 scoort 4.2 uit 5 gebaseerd op 6 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Samsung Galaxy Core GT-i8260
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Galaxy Core GT-i8260


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Galaxy Core GT-i8260.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Samsung Kies. Daarmee kun je updates installeren, op de telefoon kijken, backups maken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Galaxy Core GT-i8260 eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Samsung Kies van de website van Samsung. Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of een update uitvoeren


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Galaxy Core GT-i8260? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Ik raad je aan om chrome browser eens te proberen uit de play store.

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Mijn Samsung Galaxy Core GT I8260 valt steeds uit en scherm wordt zwart,,, wat is er mis...?

6 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - beelscherm/weergave en kijk of je daar de helderheid/aanpasbare helderheid kunt afzetten.


7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zonder fabrieksherstel krijg je deze denk ik niet terug. Maar je kunt wel een galerij app vinden in de play store als vervanging

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem hiervoor contact op met de verkoper (of Samsung als de het toestel meer dan 1 jaar oud is)

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al contact opgenomen met de provider of eens een simkaartje van iemand anders geprobeerd?

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

instellingen - apps - apps beheren - skype - cache/buffer wissen of de gegevens wissen (niet de app zelf). Of de-installeren en opnieuw installeren

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
updatet naar 4.4 kitkat

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt MX speler eens proberen uit de play store, deze kan vele formaten makkelijk afspelen en is gebruiksvriendelijk

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem dan contact op met de verkoper of Samsung als je nog garantie hebt. Zo niet, dan moet je op eigen kosten een reparateur inschakelen!

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - apps - apps beheren en zoek google zoeken. Druk erop en druk daarna op verwijderen.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk of je deze kunt activeren via instellingen - vergrendelscherm.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Een H is sneller dan 3G, dus dat is geen probleem! (HS(D)PA). Dit toestel kan tot 3.75G (bijna 4G)

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat de codec niet ondersteund wordt (om de video af te spelen). Kijk eens of je mx speler en de mx speler codecs (ik denk ARMv5) kunt downloaden via de play store en dan mx speler gebruiken om de video af te spelen

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ps het kan ook zijn dat er onvoldoende ruimte is. Kijk dan bij antwoord 3 veelgestelde vragen en/of herinstalleer de app.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Super bedankt dankzij het installeren van de MX speler kan ik weer video`s afspelen!goede tip!

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart ook eens je wifi router

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart ook eens je router, naast dat je een fabrieksherstel hebt gedaan

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer met samsung kies (antw 2 veelgestelde vragen) je toestel te herstellen, doe opnieuw een fabrieksherstel of neem contact op met de verkoper

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is een lastige vraag, want normaliter is het proces makkelijker te vinden en de cache/buffer wissen onder instellingen - apps -apps beheren. In dit geval weet ik niet hoe deze heet. Ik raad je daarom aan om een backup te maken en een fabrieksherstel uit te voeren

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Nee, dit zou niet zo lang moeten duren. Als het zolang duurt denk ik dat dat wellicht een idee kan zijn, anders zou het eindeloos kunnen duren.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om eens een goede backup te maken en dan een fabrieksherstel uit te voeren.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik kan in dit geval alleen aanraden om een goede backup te maken (ook van de contacten) en dan een fabrieksherstel uit te voeren

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je aanhoudend problemen hebt en het wordt niet opgelost met een fabrieksherstel dan kun je wellicht het beste contact opnemen met de verkoper. Je kunt wel nog proberen om eens in het bootmenu te komen en dan alle cache ook verwijderen, en daarna opnieuw op te starten (zie ook antwoord 1 voor de handelingen om in het bootmenu te komen)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Voer een fabrieksherstel uit (maar maak eerst een backup) Zie antw 1 en 2

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik ben al mijn gegevens kwijt uit mijn S planner. Hoe krijg ik dit weer terug en is dit uberhaupt mogelijk?

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het voorheen wel heeft gewerkt maak dan een backup (antw 2) en voer een fabrieksherstel uit (antw 1)

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Precies hetzelfde,
Heb al geprobeerd bij applicaties "google zoeken" te rapporteren of te stoppen. Maar wanneer ik daar heen ga zegt hij google gestopt en verdwijnt hij dus uit de applicatie lijst.
Kan niet meer typen en elke keer maar 1 toets tegelijk indrukken, dan komt het weer tevoorschijn.

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Gevonden!
Google updaten en hij doet het weer :)
Tenminste, tot nu toe gaat het goed
Succes!

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Je kunt ook kijken bij instellingen - apps (beheren). Zoek de google zoeken app en druk erop. Druk daarna op cache/buffer wissen.

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is een ontwikkelaar optie. Kijk of er bij instellingen - ontwikkelaar opties een instelling aan staat. Heb je dit menu niet? Ga naar instellingen - toestel info en druk 10x op het build nummer. Kijk dan nog eens bij het vorig genoemde menu en zet de opties uit

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Oplossingen hielpen niet

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je ook al contact opgenomen met de provider. Het kan zijn dat de simkaart niet goed of "op" is, dat een dienst niet is geactiveerd of een administratieve reden

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - taal en invoer bij je toetsenbord instellingen

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je de app MX speler en MX speler codecs (ARMv7) eens kunt installeren. Daarmee kun je de meeste formaten we afspelen.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als de foto's op de sd kaart staan niet, staan ze op de telefoon, dan kan het zijn dat je ze kwijt raakt bij het uitvoeren van een fabrieksherstel

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om de SD kaart met een andere telefoon of met de computer (kaartlezer) in te lezen. Vaak kun je alles terug vinden.
Als je een backup hebt, doe de kaart in de telefoon en formatteer deze. Zet daarna je foto's weer terug.

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eens bij http://www.mobiele-telefoons.nl/samsung/galaxy-core-gt-i8260/hoesjes-accessoires#reparaties

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hoe de barst erin komt weet ik niet, maar je kunt voor de wifi eens proberen om de router te resetten

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je eens de cache/buffer van de app verwijderen (instellingen - applicatiebeheer)

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik hoop dat ik het goed begrijp. Om je toetsenbord te gebruiken tijdens een oproep kun je de power knop kort indrukken (als het scherm op zwart staat). Daarna komen een aantal iconen in het scherm (oa om op te hangen, speaker en toetsenbord). Als je op het toetsenbord drukt komt deze naar boven. Heb je een slotje in beeld, dan moet je daar op dubbel drukken.

Werkt dit niet naar behoren, neem dan contact op met de verkoper.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak in ieder geval een backup via samsung kies. (anw 2 veelgestelde vragen). Omdat het met oortjes ook niet werkt denk ik dat het niet ligt aan je speaker. Ik raad je aan om een fabrieksherstel te doen. (antw 1 veelgestelde vragen). Werkt dit ook niet, neem dan contact op met de verkoper of fabrikant

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Naar de instellingen gaan van geluid en media aansluiten


8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dat denk ik niet, alleen je telefoon blockt deze sms, maar deze wordt wel gepoogd afgeleverd te worden. Kijk eens op
http://www.payinfo.nl/
Via Payinfo kunt u de door u bestelde, betaalde mobiele diensten raadplegen en/of u hiervoor aan- of afmelden.
Payinfo is dus geen aanbieder van mobiele SMS of internet diensten, maar biedt u een overzicht van uw mobiele betalingen.


8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Neem ook eens contact op met de provider.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het toestel ook niet reageert bij lang indrukken van de power knop + volume omlaag (+- 20 seconden) dan kun je contact opnemen met de verkoper of fabrikant als je nog garantie hebt. Zo niet, probeer dan om een nieuwe batterij te halen (zoek op het nummer op de batterij) en probeer deze op te laden.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het lijkt op een slaapstand instelling of een slapende wifi. In het laatste geval ga je naar instellingen - wifi - menu toets - geavanceerd en zet je het vinkje aan bij wifi altijd aan.

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

De email app is een weergave van de online email box. Om mails te verwijderen van de server moet je bij de email instellingen een vinkje zetten bij "ook verwijderen van de server"

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je zou nog google agenda kunnen proberen als alternatief. Verder heb ik hiervoor geen goede oplossing omdat het waarschijnlijk een standaard app is.

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als deze niet via de play store te verwijderen is, dan kan dit een standaard app zijn gebundeld met het toestel/de toestelsoftware. Het is dan niet aan te raden om deze te verwijderen. Mocht je dit toch willen zal dit wellicht kunnen via instellingen - applicatiebeheer. Maar nogmaals, de werking van de telefoon kan veranderen.

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht staat een toegankelijkheids optie aan. Heb je al geprobeerd om dubbel te drukken op een nummer, kijk dan eens of deze wel ingevoerd wordt.

Zo ja en als je dan je telefoon in komt. Ga naar instellingen - toegankelijkheid en kijk of je daar de ingestelde instelling kunt uitzetten. Scrollen met 2 vingers en dubbel drukken om te selectern

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer Samsung Kies (antwoord 2 veelgestelde vragen) om je telefoon te benaderen

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoi,

mijn zoontje heeft per ongeluk veel foto's verwijderd van onze samsung gt-i8260. Is het mogelijk deze fotos's terug te halen? Zo ja, hoe doe ik dat?

Dank alvast

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Bel je voicemail nummer en volg het telefonische menu of bel de klantenservice van je provider

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bel je voicemailnummer en volg het telefonische menu

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Is dit voor de telefoon of een app? Als het voor de telefoon is, dan betekent dat een update van Android. Vaak worden dingen binnen de telefoon verbeterd. Als je dit wil druk je op ja. (let er wel op dat je wifi aan staat en werkt, want het kan aardig wat data zijn).
Als het voor een app is, kan dat een update voor de app zijn. Vaak is een update niet verplicht, maar app makers halen vaak foutjes uit de apps of toppen er nieuwe toevoegingen in. Wil je dat, dan druk je op ja.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je nog een update tussendoor gedaan? Zo ja, even de bluetooth verbinding verwijderen en opnieuw aanmaken en zorg dat eventuele batterij bespaar functies uit staan (instellingen - batterij/accu). Bij aanhoudende problemen een backup maken, fabrieksherstel doen en dan opnieuw proberen.

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk even bij fouten en reparaties (op deze pagina, het is een tabblad) bij de vraag over de galerij is gestopt. Volg de handelingen, alleen dan niet voor de galerij, maar voor de camera.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij het tabblad fouten en reparaties op deze pagina bij galerij gestopt en volg dezelfde handelingen, maar ook voor de camera (ipv de galerij)

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik kan maar alleen op OK drukken en dan gaat hij eruit. Ik zie geen tabblad fouten en reparaties op de pagina.....

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan via de play store (zoals je deze hebt geinstalleerd). Druk bovenin op play store - dan druk je op mijn apps - druk op de app die je wil verwijderen en druk op verwijderen

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup met samsung kies en voer een fabrieksherstel uit bij aanhoudende problemen

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

doeidoei

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dan zijn ze wellicht verstuurd met een ander merk telefoon (bijvoorbeeld een iphone). Of er wordt een ander toetsenbord gebruikt (bijvoorbeeld swiftkey). Als die ook niet werkt, dan kun je er helaas niets aan veranderen

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Na het opnemen van het gesprek wordt het scherm automatisch geblokkeerd. Hoe kan ik dit uitzetten?

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Na het opnemen van het gesprek wordt het scherm automatisch geblokkeerd. Hoe kan ik dit uitzetten?

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik neem aan dat je je google account bedoelt (gmail + wachtwoord). Kijk dan eens op deze pagina: https://support.google.com/mail/troubleshooter/2943007?hl=nl

Whatsapp is ook los te downloaden via http://www.whatsapp.com/android/

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je kunt bij het tabblad 3G instellingen en wifi kijken bij de instellingen van hollandsnieuwe. Zorg dat de APN goed staat en start daarna het toestel opnieuw op.
Wifi staat hier verder helemaal los van.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zijn dit whatsapp of andere app berichten? Dan ligt het wellicht aan je internet verbinding. Ga naar de wifi lijst en druk op menu - geavanceerd. Zet wifi op altijd aan (zodat het ook in de slaapstand werkt).
Verder kun je bij instellingen - accounts kijken of er instellingen zijn voor de interval van de synchronisatie.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - geluid of je de tril in kunt stellen. Verder bij instellingen -taal en invoer of je tril aanstaan bij de invoer bij je huidige toetsenbord. Als er niets gebeurt qua trillen is je trilmotor defect. Neem dan contact op met de verkoper om dit te repareren.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup met Samsung Kies en verwijder een aantal foto's (eventueel via bestandsbeheer)

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - wifi -menu - geavanceerd of wifi op 'altijd aan' staat.

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij te klikken op een contact in de contacten lijst kun je vaak al een apart geluid instellen. Staat dit er niet bij, druk dan eerst op bewerken

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Bij de contacten staat niets over geluid bij bewerken ook niet jammer het lijkt er op dat het niet kan bij deze telefoon

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je dit al doorgegeven aan de maker van de app? Want die is vaak degene die het probleem kan oplossen. Jij kunt zelf wel zorgen dat er voldoende buffer ruimte is voor je video door cleanmaster te draaien en je telefoon zo leeg mogelijk te houden, dat kan namelijk ook wel eens het probleem zijn. (zien antwoord 3 veelgestelde vragen)

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het kan, zou dit net als met een foto maken kunnen, als dit niet werkt,is het denk ik niet mogelijk

9 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?