Samsung Galaxy S6 32GB vragen en antwoorden

Galaxy S6 32GB 63%
Samsung Galaxy S6 32GB: Android 5, april 2015, 15.9 megapixel camera, Exynos 7 Octa 7420 32/, octa-core 64-bit, erg dun, HSDPA/4G+ (tot 450 Mbit/s), VoLTE, 32 GB interne opslag, 3GB RAM, 5.1 inch, HD scherm (575 ppi)

De Samsung Galaxy S6 32GB scoort 4.7 uit 5 gebaseerd op 2 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Samsung Galaxy S6 32GB
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Galaxy S6 32GB


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Galaxy S6 32GB.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Samsung Kies. Daarmee kun je updates installeren, op de telefoon kijken, backups maken en bestanden synchroniseren

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Iedereen gaat zorgvuldig om met de telefoon, maar een ongeluk kan zo gebeuren. Je laat je telefoon uit je handen glippen en valt net op een hoekje. Of deze glijd ongelukkig van de spoelbak af. Gelukkig is er nu een mogelijkheid om je telefoon hiervoor te verzekeren. Kijk voor meer informatie en welke type toestellen te verzekeren zijn op de site van de verzekeraar. De prijs is afhankelijk van het type toestel.

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Galaxy S6 32GB eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Download Samsung Kies van de website van Samsung. Hiermee kun je een backup maken van je gegevens of een update uitvoeren


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Galaxy S6 32GB? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Waarschijnlijk wel, maar deze wordt niet ondersteund (MHL stekker naar HDMI). Er is wel een alternatief, dat is door een Chromecast te gebruiken. Daarmee kun je draadloos contact maken met de telefoon naar HDMI

7 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hoe ontblok ik een nummer?

7 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht je cookies/browser historie eens legen van de browser of eens een andere browser proberen, bijvoorbeeld Google chrome

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Firefox gedownload en het probleem is opgelost

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Tijdens het bellen even volume omhoog drukken

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup en voer een fabrieksherstel uit. Werkt het dan nog niet, neem contact op met de verkoper. (hierbij ga ik ervan uit dat de andere apparaten actief hun bluetooth naam doorgeven)

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 11 veelgestelde vragen

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Als iemand in mijn mobil probeer te komen kan ik mijn Mobil zo instellen dat er en foto Van gemaakt wordt van die persoon die probeer in mijn mobil te komen .
Hoop dat iemand dat weet.

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je voldoende ruimte? Verder kun je eens de browser proberen om in te loggen op facebook. Dan kun je lang op de foto drukken om op te slaan.

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat je een bepaalde instelling (per ongeluk) hebt ingesteld. Ik ben er niet mee bekend, maar ik raad je aan om een backup te maken met samsung kies (antw 2) en een fabrieksherstel uit te voeren

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om bij aanhoudende software problemen een backup te maken met Samsung Kies (pc programma) en dan een fabrieksherstel uit te voeren

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik neem aan dat er een soort log (logging zoeken op play store) app actief is om op te slaan wat er allemaal gebeurt op de telefoon (dit is niet standaard). Wellicht dat je je man kunt vragen wat en hoe hij dingen heeft ingesteld. Dat is namelijk wel de makkelijkste manier toch?

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Hier kunnen wij denk ik ook niets aan doen. Samsung heeft wellicht besloten om die app niet mee te nemen in de update. Of deze app staat nog uit via instellingen - edge...
Verder is deze app alleen compatible met google contacten

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je al opnieuw opgestart? Dan kan wellicht helpen. Heb je onlangs een app geïnstalleerd die hier invloed op kan hebben? Zo niet, maak een backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit komt vaak na je keuze in beeld. Maar er staat ergens bij een proces een standaard ingesteld bij instellingen - applicatiebeheer. Ik weet alleen niet welk proces dit precies is.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem hiervoor aub contact op met de provider.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je een software probleem hebt wat ondefinieerbaar is, dan raden wij altijd een fabrieksherstel aan. Maak daarvoor wel eerst een goede backup van al je belangrijke gegevens

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik neem aan dat je dit binnen de whatsapp instellingen kunt terug vinden. Maar ik weet ook niet wat je allemaal hebt ingesteld en op afstand is dat erg lastig in te schatten. Een oplossing die altijd werkt is een backup maken van je gegevens en een fabrieksherstel uitvoeren. Installeer daarna whatsapp opnieuw en ik weet zeker dat je dan geen problemen met notificaties meer hebt

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe kan ik bij mijn contacten een foto toevoegen? als ik dit probeer door op contact te staan klik ik op bewerken en dan krijg ik ( hier staat ook whatsapp) een cameratje maar kan er niet op klikken kan enkel een foto toevoegen bij nieuwe contacten

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als dit niet via de app zelf kan, ga dan naar instellingen - apps - apps beheren. Zoek de app en druk erop. Druk daarna op cache/buffer wissen.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze staat achter een tweede pincode. Is het een zakelijk abonnement, dan moet het bedrijf deze waarschijnlijk activeren. De tweede pincode weet je als consument niet.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat dit een technisch probleem is dat door een reparateur moet worden verholpen

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit schijnt de laatste week vaker te gebeuren op meerdere telefoonmerken. Vooral Whatsapp video's. Herinstalleer Whatsapp eens en probeer eens een alternatieve video speler zoals MX speler. Werkt dit beide niet, dan is het denk ik wachten op een nieuwe update

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Door er lang op te drukken binnen de browser. (werkt niet binnen apps)

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is geen aparte handeling behalve de APN goed instellen (zie tabblad 3g instellingen en wifi). Je kunt na ingave de telefoon opnieuw opstarten en nog eens kijken in het mobiele netwerk menu (binnen de instellingen) of je als typeapartnog 4g/lte kunt instellen

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij instellingen - taal en invoer bij je huidig ingestelde toetsenbord.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Iedere versie en type heeft weer andere apps. Dus het kan zijn dat de app op de S6 net iets anders is dan die op de S5.
Maar het kan ook nog liggen aan het type mailbox. Je hebt bijvoorbeeld POP 3 of IMAP en wellicht dat daar ook verschillen tussen zijn.
Daarnaast is er ook nog een optie bij de email instellingen genaamd "email ook verwijderen van server". Als die aan staat wordt de email ook van de server gehaald en is er niets meer te verplaatsen.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Bedankt voor je antwoord. Helaas ligt het niet aan de instellingen, bij beiden pop3 en email nooit verwijderen van server. Het is toch een beetje vreemd dat je geen mails uit de prullenbak kunt terughalen.
Ik hoop dat er nog iemand reageert die ook een s6 heeft en dit eens wilt checken?

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ook mail uit de inbox kan niet verplaatst worden zie ik nu. Ik heb een andere s6 geprobeerd, daar zat een nieuwere android versie op, en daar had je wel de optie om te verplaatsen. Die s6 zat bij vidafone en wij zitten bij t mobile. Nu maar hopen dat het daaraan ligt een dat t mobile snel een softwareupdate gaat doen...

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ja, dan is dat je beste optie, of probeer een alternatieve email app zoals my secure mail ipv de standaard app

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ha! We hebben de oplossing gevonden. Een verschil tussen mijn s5 en de s6 was, dat ik naast enkele pop3 accounts, ook een hotmail en exchange account erop heb staan. Toen we op de S6 óók zo'n account (gmail) hadden toegevoegd in de mail app, hadden ineens álle accounts de optie erbij om te verplaatsen. Raar maar waar. SOLVED.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie het tabblad Geluiden, ik denk dat je het bestand naar een bepaalde map moet verplaatsen en dan kijken of het werkt.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Omdat dit vraag en antwoord gedeelte wordt gedraaid door vrijwilligers wordt niet alles helemaal up-to-date gehouden per specifiek toestel. Dit is een standaard antwoord op een veelgestelde vraag is wel zeer geschikt voor het grootste gedeelte van de mobiele telefoon gebruikers. Mocht dit niet toereikend zijn hebben we deze mogelijkheid om zelf een vraag te stellen.

We willen je bedanken om deze onvolkomenheid van het toestel onder de aandacht te brengen, we kunnen hierdoor het antwoord aanpassen. Dit heeft niets te maken met de kennis van onze vrijwilligers.

Om verder een antwoord op je vraag te geven. Sluit je toestel aan op de computer en kopieer je geluiden naar de map (telefoon/phone) - ringtones. Je kunt deze dan in de lijst vinden of onderaan drukken op ringtone toevoegen. Een Engelse handleiding is hier te vinden (met afbeeldingen) http://gadgetguideonline.com/galaxys6/samsung-galaxy-s6-guides/how-to-customize-samsung-galaxy-s6-ringtone/

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij de nieuwere Samsung telefoons kun je tril mogelijkheden instellen bij instellingen - geluiden en meldingen. Onder de optie tril stand.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kan niet met de standaard app. De standaard app is een representatie van de mailbox (laatste x berichten). Ook echt verwijderen van berichten zal niet weken omdat je dan nog een vinkje aan moet zetten bij "ook verwijderen van server". Je kunt wellicht wel snel berichten verwijderen met my secure mail uit de play store.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om eens contact op te nemen met de provider. Dit zou geen telefoonprobleem moeten zijn

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht kun je de app eens de-installeren en opnieuw installeren. Verder heb ik nog geen tips gevonden

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat het met NFC te maken heeft. Wellicht kun je die eens uitzetten bij de instellingen en testen of dat werkt

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik ben hier ook niet mee bekend. Wellicht dat je eens een email aan Samsung kunt richten

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer eens een app zoals applocker. (hiermee kun je 1 of meerdere apps beveiligen)

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je een afbeelding download komt deze wel in de galerij te staan. Je kunt ze wel wissen uit de galerij, maar om ze te bekijken worden ze wel opgeslagen, de locatie van de opslag kun je helaas niet wijzigen.

Bekijk de instellingen van whatsapp, je kunt wel zelf kiezen of je een afbeelding automatisch wil downloaden of niet. In dat geval krijg je de keuze

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik heb samsung galaxy s6 ik kan niet bellen word gelijk beeindigd.ik heb wel genoeg tegoed .ik snap het niet.wat moet ik doen?

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ja, je kunt vaak lang op het contact drukken en dan kiezen voor toevoegen aan blokkeerlijst. Of je druk er kort op en dan menu toets, dan moet de optie te zien zijn.
Hetzelfde geldt voor SMS. Open het bericht en druk op de menu toets. Soms kun je ook lang op het bericht drukken en dan blokkeren.

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat dit de NFC is die reageert op je ID of OV kaart. Zet bij instellingen - NFC uit

8 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1. Mijn toestel start niet meer op (blijft hangen na update of zomaar).

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij whatsapp kun je kiezen (via de instellingen binnen de app) of je media automatisch wil downloaden of niet. Bij downloaden wordt wel een kopie op de telefoon gezet. Je kunt deze overigens wel weer uit je galerij verwijderen

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik raad je aan om contact op te nemen met de provider.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit hangt af van de versie van de firmware en de frequenties. De firmware is overigens vaak wel simpel te overschrijven met een Nederlandse/Europese versie (software: Odin, firmwares kun je vinden via sammobile.com). Wel moet je er op letten dat de juiste frequenties worden ondersteund. Zie voor frequentie informatie de specificatie pagina.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?