Wiko Lenny vragen en antwoorden

Lenny 41%
Deze telefoon is niet op voorraad
Wiko Lenny: Android 4.4, augustus 2014, 5 megapixel camera, dual-core, dun, 4 GB interne opslag, Dual SIM, 5.0 inch

De Wiko Lenny scoort 3.3 uit 5 gebaseerd op 12 beoordelingen. Wil je ook een beoordeling schrijven?
Lees een uitgebreide beschrijving van de Wiko Lenny
Totaal:
Camera megapixels:
Scherm:
Snelheid:
Besturingssysteem:
Geheugen:

Stel een overige vragen vraag over de Lenny


Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Lenny.

  • Dubbele vragen worden verwijderd.
  • Specifieke vragen over apps als whatsapp en skype e.d. kun je stellen aan de makers van de apps of op het forum van de desbetreffende app.
  • De vraag moet gerelateerd zijn aan het toestel
  • Wees netjes en geduldig, anders wordt je vraag verwijderd. We kunnen er niets aan doen als een app of telefoon niet goed werkt.

In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.

Kijk bij het tabblad dat met je probleem te maken heeft en lees de veelgestelde vragen. 9 van de 10 vragen kunnen hiermee opgelost worden.

Veelgestelde vragen

Bij Android versie 5 of hoger is het eenvoudig om weer bij je telefoon te komen, mits je Smart Lock aan hebt staan en geconfigureerd. Zoo kun je met Smart Lock eenvoudig je toestel binnenkomen als een vertrouwd wifi punt is gedetecteerd. Of bijvoorbeeld een vertrouwd apparaat verbinding heeft gemaakt. In andere gevallen moet je waarschijnlijk een fabrieksherstel doen. Dit is op zich niet erg mits je backups hebt gemaakt via de google bijvoorbeeld, na fabrieksherstel en koppeling van je Google account heb je weer toegang tot alle apps, contacten en foto's.
Je moet om dit te herstellen terug naar de fabrieksinstelling. Je raakt hierdoor waarschijnlijk wel je gedownloade apps en instellingen kwijt. Deze zijn gelukkig vaak snel weer opnieuw te installeren.
Kijk eerst of deze handeling in de handleiding staat! Maak eventueel een backup van je contacten.
Probeer als het mogelijk is een backup te maken. Een aantal fabrikanten zoals Huwei(Hi-Suite) en Samsung (Samsung Kies) hebben hier programma's voor.

Als nog in je toestel kan komen, ga dan naar instellingen - privacy/beveiliging - terug naar fabrieksherstelling. Als het daar niet staat bekijk even de andere menu optie in de instellingen. Namen kunnen verschillen.

Vaak kun je in de recovery mode komen door de één van deze combinaties te doen (tegelijk indrukken) bij het opstarten:
Heb je geen fysieke home knop
power+volume up
power+volume down
power+volume up en down
power en camera

Heb je wel een fysieke home knop
power+home+volume up
power+home+volume down
power+volume up en down
power en camera

Werken bovenstaande opties niet?
Bij sommige toestellen is er een resetknop die met een paperclip (oudere tablets/telefoons) kan worden gereset. Soms kun je alleen resetten met een reset programma (via de website van de fabrikant te verkrijgen)

Iedere fabrikant heeft weer een aparte instelling hiervoor, werkt het niet, probeer dan een andere variant of zoek via Google.
Dan kom je in een menu terecht. Kies recovery en druk dan op Wipe cache/factory reset om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Menu item kiezen doe je met de volume knoppen, met de power knop bevestig je dit.

Download Wiko Android USB Driver of probeer deze drivers Latest MTK drivers. Hiermee moet je de telefoon met de pc kunnen koppelen


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

De-installeer een grote app (bijv facebook).
Installeer clean master uit de play store en schoon je telefoon op.
(er is ook een memory boost om bestaande apps af te sluiten).

Ze bij de camera instellingen de standaard opslag locatie op sd kaart en kopieer met het bestandsbeheer of bijv. File manager bestaaande interne foto's op de sd kaart.

Installeer daarna je grote app weer terug.

Algemene handleiding (kan dubbel zijn)
Er zijn verschillende manieren die je kunt proberen:
-Volume omlaag knop en power knop tegelijk
-Home knop en power knop tegelijkertijd
-Download Screenshot UX Trial of No Root Screenshot It uit de play store en kijk of dit voor jouw toestel werkt

Bij apps => instellingen => systeem weergeven/verbergen => (APP naam) =>toestemming telefoon.
Met dank aan Mich V.

Je kunt een aantal dingen proberen. Niet alle toestellen hebben dezelfde opties

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.

Om anonieme contacten te blokkeren kun je gaan naar instellingen - gesprekinstellingen - blokkeerlijst en onbekende nummer blokkeren. Of gebruik een app als Mr. Number-Block calls & spam of Calls Blacklist

Om een SMS contact te blokkeren druk je lang op het bericht en dan toevoegen aan spamnummers. Of open het bericht en druk op de menu toets.

Beheer

Voor contacten kun je de blokkeerlijst vaak vinden onder instellingen - privacy of beveiliging - blokkeerlijst. Deze functie kan anders heten.
Vaak ook te vinden via het belscherm - menu toets - gespreksinstellingen - blokkeerlijst.

Voor de SMS ga je naar de berichten app - menu toets - spamberichten/blokkeerlijst.

We hebben deze geheime optie niet op ieder Android toestel kunnen testen, werkt het niet? Dan hebben we momenteel nog geen oplossing voor je.
Handleiding
Download Quickshortcut uit de android market en zoek na installatie op "roam" in het eerste scherm en kies "roamingbescherming".
Bedenk een naam voor je snelkoppeling (bijvoorbeeld "roaming instellingen")
Druk op "OK"
Dan wordt een snelkoppeling van deze optie gemaakt in je beginscherm
Na het klikken op de snelkoppeling kom je in het geheime roaming menu, daar kun je roaming bescherming uit zetten voor binnenlandse gesprekken (bovenste opties).

We hebben hard gezocht naar deze oplossing, werkt deze oplossing voor je? Like ons dan op facebook!

Iedere mailbox gegevens zijn weer anders, vraag deze op via de website van je mailprovider

Je moet hiervoor alle gegevens van het emailadres verzamelen.

Deze gegevens heb je nodig:
inkomende mailbox:
-waarschijnlijk pop.provider.nl, mail.provider.nl, pop3.provider.nl of provider.nl
uitgaande mailbox:
-waarschijnlijk mailhost.provider.nl, mail.provider.nl of provider.nl
login naam:
-waarschijnlijk uw gebruikersnaam + @provider.nl of alleen uw gebruikersnaam
Je eigen wachtwoord

Voor het ophalen van email anders dan je vaste (thuis) aansluiting is aanmelden wellicht verplicht. Hetzelfde geldt voor verzenden. speel een beetje met de optie aanmelden verplicht.

Verder kan het zijn dat de provider beveiligde email heeft of voor de veiligheid een andere poort in dat geval is het poortnummer anders dan standaard. Dit moet wel expliciet in de gegevens/(online) handleiding staan van de provider.


Stopt de applicatie na het invoeren?

Gebruik dan een andere mail applicatie. Er zit waarschijnlijk een foutje in de standaard mail applicatie. Download my secure mail en stel je email account in met deze app.


Wil de mail app plotseling niet opstarten

Ga naar het telefoon menu - instellingen - applicaties - alles - zoek je mail app en druk erop. Druk daarna op cache verwijderen/wissen en probeer je mail app opnieuw.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Vocht is vaak funest voor een mobiele telefoon, maar het kan de beste gebeuren. Probeer zoveel mogelijk zaken van de Lenny eraf en eruit te halen, bijvoorbeeld de achterkant, batterij etc.

Droog het toestel zoveel mogelijk af en leg deze in een bak met droge rijst. Dit trekt vocht aan. Laat het toestel een nacht liggen in de rijst. Hoe langer hoe beter. Ook kun je deze eventueel op de verwarming drogen.

Mocht er een sticker op je batterij zitten of onder je batterij op het toestel en deze is van wit naar rood/roze verkleurd, dan valt deze waterschade niet meer onder de garantie. Soms zit deze sticker in het toestel en kun je deze pas zien als het toestel is ontmanteld.

Mocht je toch de schade willen verhalen en je garantie is verlopen of door waterschade niet meer van toepassing, dan kan dit wellicht via een inboedelverzekering. Meer informatie kun je daarover inlichten bij je verzekeraar.

1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop bij de BERICHTEN App en dan instellingen en kijk of je sms centrale ingevuld is (je kunt hier vaak ook komen door *#*#4636#*#* in te voeren). Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:

Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (NL)
Ben +31624000000
KPN en Hi Mobile +31653131313
KPN en Hi prepaid +31653131314
Kruidvat prepaid +31658807588
Lebara +31626000230
Lycamobile +31684000111
Simyo +31653131313
Telfort +31626000230
T-Mobile +31624000000
Tele2 Mobiel +31640191919
Vodafone +316540881000
Mobiele aanbieder: SMSC-nummer (BE)
Mobistar +32495002530
Proximus +32475161616
Orange +32486000005

Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!
Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk

Ga naar je belscherm -> druk op de 3 puntjes rechtsboven -> instellingen -> oproepaccounts-> kies je provider -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF Ga naar instellingen -> spraakoproep/bellen -> aanvullende instellingen -> beller id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

Internet op een of beide simkaarten

De meerderheid van de oudere DUAL SIM telefoons hebben een 3G/4G en GSM SIM-kaartsleuf als het primaire slot en een GSM-Only SIM-kaart slot als tweede slot. Dit betekent dat je slechts met één SIM een 3G of 4G-verbinding kan gebruiken, en de andere ondersteund alleen een 2G-signaal. Zolang je niet van plan bent om op beide SIM kaarten Internet te gebruiken zit je goed. De 3G/4G-simkaart-slot is vaak gemarkeerd met een "W" of "LTE", de 2G SIM-kaart is vaak gemarkeerd met een "G".
De modernere DUAL SIM toestellen ondersteunen vaak een data verbinding op beide sim slots. Je gebruikt data on één SIM kaart, maar je kunt via de instellingen makkelijk wisselen.

Twee soorten DUAL SIM

Bovenin de telefoon in de notificatiebalk kun je twee signaal balken vinden. De eerste is voor het eerste SIM slot en de tweede voor het tweede SIM-slot. De meerderheid van de telefoons werken in een dual stand-by-modus, terwijl slechts een handvol toetstellen een dual active modus.
Dual standby is wanneer beide sims kunnen werken op hetzelfde moment, maar wanneer je een SIM-kaart gebruikt om te bellen, dan staat de andere SIM-kaart stand-by voor de duur van het gesprek. Bij Dual active zijn beide SIM-kaarten altijd actief, ook tijdens gesprekken.
Vaak wordt er gebruik gemaakt van doorverbinden van beide sims naar elkaar. Zo zal een gesprek wat op de tweede sim binnenkomt alsnog over de actieve eerste sim worden ontvangen.

SIM-kaarten beheren

U kunt beide simkaarten beheren van de instellingen. Klik gewoon op instellingen - SIM Beheer. Hier is de mogelijkheid om de SIM-kaarten aan en uit te schakelen en u kunt de standaardinstellingen voor elke SIM instellen. Zo gebruik ik Vodafone als mijn dataverbinding en gebruik ik Tele2 als mijn standaard voor gesprekken. Ook is er de mogelijkheid om de telefoon te laten vragen welke SIM-kaart gebruikt moet worden.

U kunt ook contacten aan bepaalde SIM-kaarten toewijzen, dit is handig voor het onderscheid tussen collega's en persoonlijke contacten. De oproep of SMS loopt dan altijd over de SIM van uw keuze. Dit kan worden veranderd in het contacten beheer zelf.

Wanneer u een oproep of een SMS krijgt, zal de telefoon aangeven welke SIM wordt gebruikt. U kunt deze instellingen ook veranderen wanneer je wil. Zet dan via de notificatiebalk (omlaag slepen) de andere SIM-kaart als standaard.

Wat kan niet met twee SIM-kaarten

Je kunt niet meerdere Whatsapp accounts aanmaken tenzij het besturingssysteem dit ondersteund, vaak moet je dan wel eerst van gebruiker wisselen. De telefoon ondersteund maar 1 Whatsapp account (ook al zou je er in theorie twee kunnen aanmaken). Dan moet je de app de-installeren en weer opnieuw installeren met de andere SIM-kaart als standaard.

In principe kun je er weinig aan doen. Dit hangt af van de batterij capaciteit, de leeftijd van het toestel en je gebruik

Lees dit nieuwsbericht

Ga naar https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.

Standaard handelingen bij andere toestellen:

  • Navigeer naar Apps, Berichten, Opties, Instellingen OF Menu, Berichten, Instellingen, Regio-info
  • Vink Infobericht activeren aan.
  • Kies voor Kanaalconfiguratie, Ontvangst Kanaal, Mijn Kanaal, Kanaal Toevoegen OF Abonnementen, Nieuw Abonnement
  • Bij Kanaalnaam vul je NL-Alert in.
  • Bij Kanaalnummer vul je 919 in.
  • Vink Kanaal inschakelen aan.
  • Kies Opslaan.

Gebruik een bestandsbeheer app (zoals File manager). Kijk in de Downloads map en verwijder daar de gedownloade bestanden.


Ben je tevreden over het antwoord of wil je anderen op de hoogte stellen van deze gratis antwoord service. Like ons dan op facebook!

Als je toestel een simlock heeft en je stopt er een kaart in van een andere provider, dan kan het zijn dat deze vraagt om code 3, dat is de unlock code om het toestel simlock vrij te maken. Na 1 jaar kun je deze bij de provider aanvragen, of je kunt eens contact opnemen met een gsmdokter

Rooten is toegang krijgen tot alle opties die beveiligd zijn. Om Root toegang te verkrijgen zijn vaak bepaalde procedures nodig. Omdat deze per mobiele telefoon verschillen kun je het beste kijken of het forum van XDA-developers. Dit is een forum speciaal voor ontwikkelaars die root toegan en extra software maken. Ga naar XDA-Developers en zoek op je toestel. Staat je mobiele telefoon er tussen? Dan is het goed mogelijk dat je extra dingen kunt installeren. Dit is voor eigen risico. Staat je toestel er niet tussen, dan is rooten waarschijnlijk niet mogelijk. Probeer nooit een firmware of root mogelijkheid van een ander type toestel. Dit resulteert vaak in een niet werkende mobiele telefoon.

Vragen van bezoekers

Heb je een vraag

Heb dan je geen antwoord gevonden of heb je een andere vraag over de Lenny? Stel hem dan hier. Als je ons support op facebook kun je binnen 24 uur een antwoord krijgen

Let op, het kan tot 2 minuten duren voor uw vraag wordt getoond
Een reclame is wellicht de manier om de applicatie rendabel te maken voor de makers ipv gratis weggeven. Stond deze standaard op de telefoon, dan is dat bewust. Heb je deze zelf geinstalleerd, dan kun je eens kijken of er een andere app is in de play store (al zullen deze wellicht ook advertenties bevatten)

2 jaar 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart, meestal lost dit het probleem op?

3 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit kun je zelf regelen via het voicemail nummer van de provider, je kunt verder ook op de website kijken van je provider hoe dit moet. Of je kunt de provider bellen om dit voor je in te stellen.

4 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zoek in de app beheer lijst naar de galerij en verwijder daar de cache eens van.

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe kan ik de veilig modus uitschakelen

6 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hoe krijg ik mijn wacht woord er af

6 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
ik krijgt de melding voor overzetten van foto aan media

6 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij de veelstelde vragen antwoord 9

6 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij antwoord 2 veelgestelde vragen om te kijken of dit je helpt

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Instellingen - opslag. Daar zou een functie moeten zijn om de foto's standaard naar de sd kaart te zetten (en bestaande te kopieren). Verder kun je ook nog bij de camera app zelf in de instellingen kijken of daar een setting is om de standaard opslaglocatie naar sd kaart te zetten

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
hoe kan ik mijn wiko lenny recetten
naar fabrieks instellingen


7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij het tabblad taal en invoer op deze pagina

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hier: https://www.pcleek.com/tips/mobiel/1834-android-hoe-het-toetsenbord-wijzigen-invoermethode-azerty-qwerty

6 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als je een doorschakeling hebt gedaan via **21* kun je met ##21# de doorschakeling ongedaan te maken. Heb je het op een andere manier gedaan, dan moet je iets specifieker je vraag stellen


7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

7 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ja via instellingen - sim beheer bij de instellingen van je simkaart. Vaak kan het ook door de notificatiebalk omlaag te slepen en daar op gegevensgebruik te drukken

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hij staat op trillen, hoe kan deze weer op geluid


7 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hoe kan ik MMS openen.

7 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Min GPS slaat steeds vast Lenny 3 bij het spel Pokémon. Op mijn oude werkt het wel is hier wat aan te doen.


7 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Het lijkt erop dat de nabijheidssensor niet goed werkt. Je kunt wel de power toets kort aanraken om je scherm van het zwarte scherm af te halen, maar wellicht moet dit gerepareerd worden

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

In de volledige app lijst de berichten app lang indrukken en vervolgens naar de juiste plek slepen en loslaten. (sorry voor de late reactie, maar iemand anders had een vraag als antwoord neergezet)

7 jaren 7 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eens bij instellingen - opslag of je de standaard opslag locatie kunt zetten op de sd kaart, en eventueel de bestaande foto's te verplaatsen naar de sd kaart (je kunt ook binnen de camera app eens kijken of dit bij de instellingen te wijzigen is)

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 3 veelgestelde vragen. Ja, het is een extra app, maar het kan wel zorgen dat de rommel (ook verborgen) wordt opgeruimd. Bij aanhoudende problemen maak een backup en voer een fabrieksherstel uit.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Wiko lenny heeft van huis uit nogal weinig intern geheugen. Installeer een sd-kaartje en zet zoveel mogelijk data over naar dit kaartje. Maar zelfs dan kun je bij volgende updates nog in de problemen geraken. De apps die je niet kunt verwijderen maar ook niet gebruikt, kun je alle updates terugdraaien. Dat maakt ook al wat ruimte vrij.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk niet dat wij een manier hebben om dit te verhelpen. Een backup maken en een fabrieksherstel uitvoeren kan helpen, maar we kunnen geen garantie geven dat het dan alsnog terug kan komen.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Na de invoer eens opnieuw opstarten

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Mijn telefoon blijft opnieuw opstarten wat moet ik doen?

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Voor deze informatie kun je naar de website gaan van je email provider. Dit kan namelijk verschillen bij gebruik van een beveiligde verbinding of niet en of deze handmatig is veranderd.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - apps beheren (de naamgeving kan verschillen, maar je kunt een lijst met apps en processen vinden). Druk op de camera en dan cache/buffer wissen. Werkt het dan nog niet, neem dan contact op met de verkoper.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak een backup (ook van contacten) en voer een fabrieksherstel uit. Mocht het dan nog niet werken, neem dan contact op met de verkoper

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
wanneer woed lenny 3 echt geleverd over alle wachten heg er een besteld sinds 05/06/2016

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Slepen met 2 vingers tegelijk en dubbel drukken op keuzes. Zet bij instellingen - toegankelijkheid deze functie weer uit.

7 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eens bij instellingen - accounts of je deze daar kunt verwijderen of open het account en kijk of daar de optie verwijderen staat

7 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie de veelgestelde vragen antwoord 10

7 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Micro SD tot 64 GB

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Via een bestandsbeheer app is denk ik de makkelijkste manier. Bijvoorbeeld met ES file explorer. Zie dan de map Download(s) op de sd kaart of telefoon

8 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat dit netwerk een extra authenticatie nodig heeft (via de browser) of dat je lid moet zijn van het netwerk om te gebruiken (bijvoorbeeld van een specifieke provider).

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk eens binnen de wifi lijst en druk op de menu toets - geavanceerd. Zet wifi op altijd aan. Staat dit al goed, dan kan het ook zijn dat er een soort spaarstand aan staat of dat de router zelf de verbinding verbreekt als deze niet wordt gebruikt.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Apps worden op het interne geheugen gedownload. Dus de SD kaart heeft hier verder geen invloed op.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen...

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Heeft mijn telefoon ook wat moeten we doen?????

Graag antwoord

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is de simkaart niet geactiveerd. Je kunt denk ik het beste contact opnemen met de provider in dit geval wil je het zeker weten. Is er van die kant niets mis, neem dan contact op met de verkoper van het toestel

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Antwoord 1 veelgestelde vragen of kijken of je een optie krijgt om de puk code in te voeren bij een aantal keer fout. De puk code is bedoeld om je pincode te resetten en meegeleverd met de simkaart of aan te vragen bij de provider.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Door je telefoon eerst uit te zetten.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Via Instellingen naar Opslagruimte: scroll naar SD-kaart ontkoppelen, desgewenst daarna veilig ontkoppelen.

8 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Snelle oplossing kan zijn de telefoon power knop lang indrukken tot een menu verschijnt en de telefoon in vliegtuigmodus zetten en deze er weer af halen. Maar voor een lange termijn oplossing moet er wellicht een update worden gedraaid. (mits deze beschikbaar is). Zo niet, maar eventueel een backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Je zou eens kunnen kijken of het mogelijk is om een statisch ip adres in te stellen op de telefoon. Op die manier raakt je router niet in de war. Ik denk namelijk dat je telefoon op een bepaald ip adres wil verbinden, maar er al een ander apparaat op zit. Kijk ook eens naar de app "WiFi Connection Manager" in de play store

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Neem in dat geval contact op met de verkoper of Wiko zelf

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Tenzij je dat niet zelf hebt ingesteld moet het een soort bug zijn. Wellicht kun je je toestel eens opnieuw opstarten

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk met de huidige versie van Whatsapp omdat deze per nummer wordt ingesteld maar er maar 1 nummer per app kan worden ingesteld. Wellicht dat toekomstige versies van Android echt kunnen switchen van account bij dual sim, maar dat is afwachten

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Druk lang op de klok en sleep deze naar de prullenbak (die in beeld verschijnt)

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Via google chrome browser kun je wel overschakelen naar de desktopversie, verder hangt het af van de aanbieder van de website of deze weergave wordt aangepast.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Hoe kan ik de sd kaart koppelen

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Bedankt voor het antwoord!

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

In de browser lang op de afbeelding drukken en dan opslaan kiezen

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Ik probeerde dat al zonder resultaat. Maar dan zal ik het opnieuw uitproberen, mogelijk lukt het alsnog Bedankt!

8 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar je wifi lijst en druk op de menu toets - geavanceerd. Zet daar wifi op altijd aan. Herstart ook je router eens. Hopelijk werkt het dan.

Een reset kun je waarschijnlijk vinden via instellingen - privacy of via de handelingen bij antwoord 1 veelgestelde vragen (alleen als het nodig is)

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik wil graag een nummer blokkeren hoe doe ik dit?

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Herstart ook eens je router en kijk of het dan wel werkt, zo niet, maak een goede backup en voer een fabrieksherstel uit.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht dat deze nog geactiveerd moet worden. Het kan ook zijn dat de simkaart te oud is (versleten). Neem dan contact op met de provider. Werkt een nieuwe simkaart ook niet of is deze al geactiveerd, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik weet niet precies wat er mis is gegaan, maar je kunt na een fabrieksherstel wel weer terug in de telefoon.

8 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Volgens mij kan dit niet vanuit de contacten app. Wat je wel kunt proberen is de contacten met google synchroniseren (instellingen - accounts - google - contacten synchroniseren) en dan google agenda installeren. Deze kan de verjaardagen van je contacten wel uitlezen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Bij de meeste toestellen wordt de standaard functie voor videobellen alleen bij hetzelfde merk ondersteund. Maar er zijn wel apps zoals Viber, Skype, Whatsapp of Facebook messenger waarmee je eenvoudig kunt videobellen met anderen. Je contacten hebben dan ook dezelfde app nodig.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij antwoord 1 veelgestelde vragen. Je moet een fabrieksherstel uitvoeren.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat deze na koppeling bij instellingen - accessoires staat (automatisch opnemen)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Nee helaas. Er is geen enkele verdere instelling mogelijk, tenzij het heel erg diep verstopt is.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Maak altijd eerst een backup, zodat je niets belangrijkst kwijt bent via de computer. Daarna kun je via de galerij app lang drukken op een bestand om deze of meerdere te selecteren en te verwijderen.
Apps kun je verwijderen zoals je deze hebt installeerd (via de play store). Ga binnen de play store naar mijn apps en de-installeer de apps die je niet gebruikt.

Verder kun je nog eens bij antwoord 3 veelgestelde vragen kijken voor een app om de telefoon op te schonen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit verschilt per toestel. De opties kunnen een andere naam hebben, maar de strekking is gelijk
Ga naar instellingen -> spraakoproep (kan ook bellen heten) -> aanvullende instellingen -> id verbergen
OF
Ga naar instellingen -> Oproepen -> extra instellingen -> Beller-id -> Nummer verbergen
Heb je deze optie niet in je instellingen. Ga dan naar het bel scherm en druk op menu. Daar moet ook een optie zijn voor de instellingen.

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Neem deze volgorde: druk op groene tel.toets - rechtsboven op 3 puntjes klikken - instellingen oproepaccounts - kies de simkaart, bijvoorbeeld kpn - aanvullende instellingen beller-id - nummerherkenning uitzetten. Dit vervolgens herhalen voor de andere simkaart. Succes!

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Neem deze volgorde: druk op groene tel.toets - rechtsboven op 3 puntjes klikken - instellingen oproepaccounts - kies de simkaart, bijvoorbeeld kpn - aanvullende instellingen beller-id - nummerherkenning uitzetten. Dit vervolgens herhalen voor de andere simkaart. Succes!

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Wellicht is het handig om een fabrieksherstel uit te voeren. Dit kan via de toestelinstellingen (privacy)

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

In principe moet je lang op de power knop drukken tot deze aan gaat. De telefoon start dan op en uiteindelijk krijg je een scherm voor de sim pincode. Mocht dit niet het geval zijn, kijk dan eens bij antwoord 1 veelgestelde vragen als het niet goed werkt of neem contact op met de verkoper

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Zie antwoord 1 veelgestelde vragen

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
ik heb perongeluk mijn toetsenbord verwijdert en kan nu niet meer in mijn telefoon wat moet ik doen??

8 jaren 4 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Via instellingen - vergrendelscherm zou je deze instelling moeten kunnen wijzigen. (of kijk bij instellingen - beveiliging)

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Open de agenda app. Druk op het agendapunt en daarna op verwijderen

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
als ik wil bellen wil hij alle telefoon nummer niet laten zien wit scherm oorzaak

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Ik word steeds gebeld door een callcenter, hoe kan ik dit nummer blokkeren?

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik denk dat dit je meest recente of favoriete contacten zijn. Druk ook eens op de menu toets en kijk of er instellingen te vinden zijn.

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Dat dacht ik dus eerst ook. Maar het zijn steeds andere contacten en soms contacten die ik nooit of bijna nooit bel. Bij instellingen kan ik alleen aangeven of er op voornaam of achternaam gesorteerd moet worden

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar het tabblad 3G instellingen en wifi, kies je provider en druk door naar de toestelhulp (linkje onder de internet informatie). Zoek bij je provider een soortgelijk toestel en voer net als voor het internet een toegangspunt in voor MMS

8 jaren 6 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Screenshot maken kun je vinden bij de veelgestelde vragen.
Voor een handleiding en uitleg van knoppen kun je op het tabblad handleidingen kijken op deze pagina.

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld. Wat wil je bereiken en wat zie je op dit moment

8 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is de veilige modus. Dit kan komen door een foute of fout geinstalleerde app. Kijk bij het tabblad fouten en reparaties: Mijn Lenny. Start op in veilige modus?

8 jaren 9 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit zou te vinden moeten zijn bij instellingen - taal en invoer, bij de instellingen van je huidige toetsenbord.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Er staat als het goed is ook een vinkje voor automatische helderheid. Zet die eens uit en zet de slider op helderder. Is het dan wel goed? Zo niet, dan kun je als consument hier niet veel meer aan doen, neem dan contact op met de verkoper

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Als het goed is kun je lang drukken op de home of terug knop. Dan komen de recente apps omhoog. Sleep ze dan naar de zijkant.

Je kunt ook apps afsluiten via instellingen - apps (applicatiebeheer) en deze apps stoppen.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het kan zijn dat de telefoon een beetje druk is met achtergrond processen of apps die je al open hebt staan. Kijk eens bij antwoord 3 veelgestelde vragen. Clean master kan je ook helpen om de telefoon cache te legen en apps te sluiten

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Ga naar instellingen - apps of applicaties of applicatiebeheer en zoek de galerij. Druk erop en drukdan op cache/buffer wissen.

8 jaren 10 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Via instellingen - toestelinfo kun je kijken of er een update is. Als deze er is kun je deze downloaden en installeren. Mocht er niet genoeg ruimte op de telefoon zijn, dan moet je deze eerst opschonen of gebruik maken van updaten via de sd kaart of via een wiko programma.
Zie voor meer info: http://nl.wikomobile.com/update-422-LENNY

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit hangt af van het bestandsformaat/bestandsextensie of het kan ook zijn dat het bestand niet goed is opgeslagen (corrupt). In beide gevallen krijg je deze melding of een andere foutmelding. Zonder extra informatie kan ik je geen extra advies geven.

8 jaren 11 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Je zou kunnen proberen om de naam te wijzigen, door achter de bestaande titel handmatig .mp3 te typen (denk aan het puntje) Bij video's kan het bestand te zwaar zijn. Dan moet je soms .avi bestanden gebruiken op smartphones, of gp3. Ik converteer zo'n bestand dan zelf naar een lichter soort.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Je zou kunnen proberen om de naam te wijzigen, door achter de bestaande titel handmatig .mp3 te typen (denk aan het puntje) Bij video's kan het bestand te zwaar zijn. Dan moet je soms .avi bestanden gebruiken op smartphones, of gp3. Ik converteer zo'n bestand dan zelf naar een lichter soort.

7 jaren 8 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Als deze optie niet bij instellingen - beeldscherm/display zit is het op deze telefoon niet mogelijk

9 jaren 0 maand geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Open de SMS app en druk op de menu knop - instellingen.
Daar moet een instelling zijn voor de SMS centrale

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dubbel tikken en met twee vingers scrollen. Ga naar instellingen - toegankelijkheid en zet de instelling uit

9 jaren 1 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Kijk bij het tabblad fouten en reparaties op deze pagina

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Dit is een fysieke beperking van de camera zelf, dus dat is niet mogelijk.

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Het is belangrijk om even te noteren welk proces niet goed werkt.
Zoek via instellingen - applicatie(s/beheer) het proces op en druk erop. Druk vervolgens op cache/buffer wissen.

Mocht dit niet helpen en werkt ook een fabrieksherstel niet, dan kun je contact opnemen met de verkoper

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

De telefoon kan hier niet goed mee omgaan zo te lezen. Aternatief is niet op de sd kaart installeren.

Ik denk verder dat dit alleen op te lossen is door de fabrikant, door nieuwe software te leveren die de sd kaart beter inleest. Verder is er ook altijd de mogelijkheid dat het aan de simkaart ligt. In dat geval raad ik je aan om een backup te maken van de simkaart en eens een andere te proberen. Bij aanhoudende problemen kun je wel contact opnemen met de verkoper en goed uitleggen wat het probleem is. Ze zullen dan eerst een fabrieksherstel uitvoeren (dit kun je ook zelf doen) en als dit het oplost krijg je het toestel weer terug, maar dit is geen garantie dat het niet nogmaals voor kan komen

9 jaren 2 maand geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+

Wil je een antwoord plaatsen?

Probeer een simkaart van iemand anders, als dit wel werkt,bestel een nieuwe simkaart bij de provider. Als dit ook niet werkt neem contact op met de verkoper

9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
mijn toestel is geblokkeerd , ben wachtwoord ook vergeten, wat moet ik nu doen?


8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?

Deze staat bij de veelgestelde vragen

9 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: mobiele-telefoons.nl

We beantwoorden gratis je vragen in onze vrije tijd. Wil je ons steunen? Volg ons dan op:
Facebook | Twitter | Google+
Waar vindt ik de handleiding van een Wiko Lenny ik kan deze nergens vinden.
Op internet vindt ik deze niet en in de doos van een nieuwe zit deze er niet meer bij.


9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Waar vindt ik de handleiding van een Wiko Lenny ik kan deze nergens vinden.
Op internet vindt ik deze niet en in de doos van een nieuwe zit deze er niet meer bij.


9 jaren 3 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker
Hoe blokkeer ik sms berichten op mijn Wiko rainbow Lite 4G? Om een contact te blokkeren is het geen probleem daar ik MR. Number-Block calle & Spam heb gedownload op mijn toestel.

8 jaren 5 maanden geleden
Antwoord geplaatst door: bezoeker

Wil je een antwoord plaatsen?